Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mukava työ ja paikka, joista en haluaisi luopua, mutta vaikea työkaveri

Vierailija
02.02.2013 |

Mikä neuvoksi? Ei ole esimies, mutta käyttäytyy kuin olisi. Olen vierastanut ihmisten narsistiksi leimaamista, mutta nyt tuntuu, että tässä on sellainen. Mielistelee esimiehiä, tietää kaikesta kaiken, jopa muiden mielipiteet ja yksityisasiat tietää paremmin kuin itse henkilö, neuvoo ja määräilee, johtaa asioita manipuloimalla haluamaansa suuntaan.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole keksinyt muuta vaihtoehtoa kuin etsiä itselleni uusi työpaikka. En uskalla puhua asiasta esimiehelle, koska pelkään että saan valittajan leiman siitä. Jos olisin varma, että esimies näkisi tuon henkilön käytöksen läpi, ehkä uskaltaisinkin avata suuni.

Vierailija
2/2 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja leimautuisin itse kertomalla esimiehelle. Ehkä hän epäilee jotain, mutta en pysty olemaan varma. Olen pohtinut jallittamista ja teenkin sen, jos sopiva tilanne tulee vastaan. Joudun itsekin alentumaan juonittelun tasolle ja varmistamaan selustani. Kerran jo olin sitä suunnittelemassa, mutta paljastin asian kiltteyttäni toiselle, jolloin tämä tajusi perääntyä. Olen ollut kiltti tuolle toiselle muutenkin, en julkiriidoissa, mutta huomasn, että tilanne on alkanut ahdistaa minua yhä useammin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä