Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kamalaa kun ei pysty kiireen takia olemaan hyvä hoitaja.

Vierailija
02.02.2013 |

Työskentelen akuuttiosastolla, traagisia kohtaloita riittää. On hirvittävää, kun aikaa on niin vähän ja potilaita paljon, että kaikki asiat täytyy tarkastaa muistilapulta.

Kun siis omainen tulee kysymään vointia, on mentävä koneelle tai muistilapulle lukemaan että voi vastata. Taustoihin ei ehdi juuri koskaan perehtyä.

Tunnen oloni niin kamalaksi, kun surua ja kysymyksiä täynnä olevat omaiset kohtaavat hoitajan, joka ei osaa muuta kuin luntata lapusta vastauksia! Tekee mieli irtisanoutua.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitajille löytyy töitä.

Vierailija
2/6 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Resurssit on mitoitettu siten, että täytyy vain ajatella, että hoidon taso on sitä, minkä on katsottu riittävän. Jos kiire ei näkyisi missään, niin eihän mitkään asiat koskaan paranisikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä itse väsyin totaalisesti siihen työmäärään ja pitkiin työputkiin. Vaihdoin alaa ja pääsin päivätyöhön. Toki hoitovapaalla oon keikkailu hoitoalalla, mutta takasin en mene ellei joku aivan ihana paikka tule vastaan.

Vierailija
4/6 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhustyössä 13.v ja nyt edessä alanvaihto. Kiitti, mulle riitti.

Vierailija
5/6 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen päiväkodissa töissä ja joudun lunttaamaan huoltajille tietoja lapsesta päivän päätteeksi vihosta. Tulee vähän hassu olo ku ei kuitenkaan ole ollut lapsen kanssa koko päivää.

Vierailija
6/6 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joskus siihen on mahdollisuuskin. Jotkut potilaat tulevat tutuiksi, kun heitä useamman vuoron hoitaa, mutta usein näen heitä vain yhden vuoron aikana, ja silloin on kamalaa, kun itkevät omaiset kysyy vointia, suunnitelmia ja kaipaavat empatiaa - ja minä en eden muista mitä potilalle on tapahtunut että hän on esim. tajuttomana letkuissa. Muistan vain sen, milloin minun pitää vaihtaa ravintoliuos ja käydä kääntämässä kylkeä painehaavojen välttämiseksi, laskea nestetasapaino ja viedä lääkeet... *huoh*.

Ap