Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mukaan käsimatkatavaroihin?

Vierailija
02.02.2013 |

Ja taas vaihteeksi kaikki on jäänyt viimetinkaan. Mitä kannattaa pakata käsimatkatavaroihin lennolle? Lyhyet lennot, vaihto välissä. Entä saako mietoa särkylääkettä olla mukana, vai pitääkö olla reseptillä kaikki? Pakkauspaniikki..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsikauppalääkkeitä voi ottaa mukaan, kunhan eivät sisällä kohdemaassa mitään laitonta ainetta (esim. virolainen ei saisi tuoda Suomeen kodeiinia sisältävää Co-Codamolia ilman reseptiä). Lääkkeiden pitäisi periaatteessa olla pakkauksissaan. Reseptilääkkeistä pitäisi olla resepti mukana.

Itse olen kuljetellut niin resepti- kuin käsikauppalääkkeitä ilman pakkauksia (foliokuorissaan) ja reseptejä, eikä koskaan ole puututtu asiaan. Ei edes esim. Intiassa, joka on byrokratian paratiisi.

Ota käsimatkatavaroihin tosiaan lääkkeet ja kaikki tavara, jota ilman et voi olla mikäli ruuman tavara viivästyy tai katoaa. Lastenruoat, rahat jne. Ja sitten viihde - kirjat, läppärit. Sytkärit, laitteiden mahd. akut.

Vierailija
2/5 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja ne lääkkeet...reseptilääkkeistä pitää olla reseptit mukana.

Minulla on mukana myös käsidesi,huulipuna,ripsari,nenäliinapakkaus (mini), aurinkolasit,kampa ja bikinit...niin pärjään vaikka laukku menisi minne...siis rantalomalla. Niin ja minulla on jopa pari roskapussia mukana jos tulisi huono olo mutta onneksi ei ole itse tarvittu...vuosi sitten tuli nekin pussit tarpeeseen kun koneessa ei ollut ykäpusseja ja yksi pikkutyttö voi pahoin niin tuli nekin pussit käyttöön. Joskus on hyvä olla vähän neuroottinen ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paniikki vaan alkaa hiipimään, oon stressaajatyyppiä :D En ole aikuisiällä matkustanut lentokoneessa, niin kaikki on aivan uutta. Kentällä taidan heittää kunnon blondi-vaihteen silmään, niin eiköhän ne neuvo miut eteenpäin :D ap

Vierailija
4/5 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paniikki vaan alkaa hiipimään, oon stressaajatyyppiä :D En ole aikuisiällä matkustanut lentokoneessa, niin kaikki on aivan uutta. Kentällä taidan heittää kunnon blondi-vaihteen silmään, niin eiköhän ne neuvo miut eteenpäin :D ap

täytyy olla todella heikkolahjainen ihminen, jos ei lentokentällä pärjää ja koneeseensa löydä.

Käsimatkatavaroihin lompakko, passi, kännykkä. Eikö tämä nyt ole ihan itsestään selvää? Voi sinne ottaa jopa kirjankin tai musiikkilaitteen ja nenäliinoja, tamponeja, kortsuja ynnä muuta, mitä nyt lennon aikana tarvitsee.

Vierailija
5/5 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nythän on sähköiset reseptit monessa paikassa jo käytössä.