Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein miehesi kehuu sua kanuniiksi?

Vierailija
02.02.2013 |

Tai jos ei suoraan kauniiksi ulkonäköä kuitenkin. Miten mitä kehuu?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaniiniksi :)

On meidän yhteinen vitsi vuosisen takaa.

Vierailija
2/12 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tuntuu kivalta. Sitten joskus saattaa kommentoida jotain asua, että onpa kivannäköinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on sitä mieltä, että koska olen niin kaunis, ei hänen sitä tarvitse minulle kertoa. Hänen mielestään minun ei pitäisi kaivata häneltä kehuja, koska saan niitä kuitenkin ulkona/ravintolassa/töissä muilta miehiltä niin usein. Yleensä ulkonäköni kommentointi ei liity siihen, että mies haluaisi tuottaa minulle sillä iloa. Se liittyy useimmiten siihen, että joku on kehunut miehelleni ulkonäköäni (miehen kaveri, työkaveri, sukulainen tms.) ja mies kertoo siitä peitellyn mustasukkaisena. Joskus humalassa hän on sanonut, että koska olen niin kaunis, en voi ymmärtää muiden tavallisten ihmisten kokemuksia esim. sinkkuaikana tai parisuhdekuvioissa enkä sitä, että muut naiset saattavat kokea minut uhaksi. Että näin. Yhdessä jo 8 vuotta.

Joo, on hieman vaikeuksia miehen heikon itseluottamuksen kanssa...

Vierailija
4/12 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. jos ollaan lähdössä ulos ja olen laittautunut, niin sanoo kauniiksi. Joskus aamulla kun silmäpussit roikkuvat ja tukka on pörrössä, saatan valitella peilikuvaani, että olenpa räjähtäneen näköinen. Tällöin pussaa ja sanoo että olen tosi kaunis.

Myös kroppaa kehuu joskus, että mulla on hyvä pylly tms ja saattaa tulla hipelöimään kun vaikka meikkaan :)

Minäkin kehun paljon mieheni ulkonäköä.

Vierailija
5/12 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei nyt ihan päivittäin niin viikoittain ainakin. Sanoo ihan, että näytätpä kauniilta tai onpa minulla kaunis vaimo. Tai sanoo lapsille, että eikös teillä olekin kaunis äiti.

Vierailija
6/12 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ilmeisesti peppumiehiä, niin takapuolta usein kehuu sekä hipelöi. Aika usein nimenomaan hipelöi ja puristelee, oikeastaan aina jos ollaan mitenkään lähekkäin eikä lapset näe. Silmiä kehuu kauniiksi myös ja pitää nenästäni joka ei todellakaan ole mikään suora aatelisnenä vaan pikemminkin hämäläistyyppinen. Itsenikin mielestä silmät ovat minussa kauneinta.

Vierailija
7/12 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turha odottaa mitään kauniita sanoja.

Mutta onneksi ei sitten vastapainoksi koskaan sano mitään rumaakaan/negatiivistä.

Ajattelen kuitenkin, että mielummin ne teot kuin sanat eli kohtelee minua hyvin ja halukkaasti ;)

Vierailija
8/12 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt minulla on olkapäille ulottuvat hiukset joissa vaaleita raitoja.

Ei kehu enää.

Vaikka sanookin että hiukset sopivat minulle.

Vierailija
9/12 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanallisesti - ei koskaan,

jotenkin muuten, josta sen kuitenkin ymmärrän - ehkä 2x kuussa.

Vierailija
10/12 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran vuodessa? Sillain että katselee mua salaa vaikka kun puuhaan jotain omiani, luen kirjaa tai katon telkkaa ja sitten yht'äkkiä sanoo että miten mä olen aina vaan niin kaunis.

Vaatteita saattaa joskus kehua, mutta aika harvinaista siis, mutta tietääpä että myös tarkoittaa eikä sano vain siksi että vaimolle niin vain kuuluu sanoa.

Vierailija
11/12 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuvuosina kehuminen oli aivan jatkuvaa, mutta 10. avioliittovuoden jälkeen tahti on hidastunut. Kehut eivät yleensä kohdistu tiettyyn kohtaan minussa, vaan mies kehuu yleistä kauneutta: "Oot niin kaunis!". Viimeksi kuitenkin siveli sitä kohtaa, jossa selkä vaihtuu lantioksi ja sanoi, että se kohta on minulla jumalaisen kaunis.

Vartalo minulla onkin kaunis, mutta kasvojani ei mitenkään voi pitää yleisen kauneushanteen mukaisina. Mieheni saattaa silti kehua myös silloin, kun olen omasta mielestäni rumimmillani. Ja pyrkii jostakin syystä aina ottamaan valokuvia, kun tukkani on rasvainen, ihoni kirjava jne. Siksi minusta ei ole kauniita kuvia oikeastaan ollenkaan.

Vierailija
12/12 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö vielä mainita, että olen ylipainoinen, mutta silti mies puristelee ja kehuu milloin tissejä tai "kurveja". Onneksi näkee minut niin. Minäkin kehun miestä usein, on niin nätti ja ihana muutenkin.

esim. jos ollaan lähdössä ulos ja olen laittautunut, niin sanoo kauniiksi. Joskus aamulla kun silmäpussit roikkuvat ja tukka on pörrössä, saatan valitella peilikuvaani, että olenpa räjähtäneen näköinen. Tällöin pussaa ja sanoo että olen tosi kaunis.

Myös kroppaa kehuu joskus, että mulla on hyvä pylly tms ja saattaa tulla hipelöimään kun vaikka meikkaan :)

Minäkin kehun paljon mieheni ulkonäköä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän