Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monelta menet iltaisin nukkumaan ja kuinka monta tuntia nukut yössä?

Vierailija
24.01.2013 |

Riittääkö määrä, oletko aina pirteä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

klo 2-3 meen nukkumaan. SItten lisäksi nukun työpäivän jälkeen noin 1,5 tuntia päiväunia. Olen yleensä hyvin pirteä. En tykkää nukkua yhdessä pitkässä putkessa vaan mieluummin lyhyet yöunet ja lisäksi päiväunet.

Vierailija
2/6 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikonloppuisin 24-2.00

mulle riittää 6-7 h unet. en edes osaa nukkua aamulla pitkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

menen nukkumaan klo 23-24. Herään klo 6.30. Olen aina väsynyt. En vaan malta mennä nukkumaan iltaisin riittävän ajoissa.. Liian vähän vapaa-aikaa. Tarvitsen 8-> tuntia yöunta siihen, että olen päivisin pirteä.

Vierailija
4/6 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Optimaalinen uniaika olisi jotain 7,5-8,5 tunnin väliltä. Todellisuudessa nukun usein 4-6 tuntia sen kahdeksan sijaan. Olen työpäivinä sängyssä klo 22-06, mutta en saa unta tai herään aamuyöllä valvomaan tunnin tai pari. Jos en ole menossa töihin tai kouluun, en yleensä ikinä herää aamuyöstä valvomaan.

Ja niin, 4-6 tuntia riittää päivän tai kaksi, mutta koko viikkoa ei. En ole aina pirteä.

Vierailija
5/6 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemaan sängyssä n. klo 22.

Tarvitsen ainakin näin pimeän aikaan n 8tuntia unta. Useimmiten olen pirteä, jos poika on antanut nukkua koko yön :)

Aamulla kello herättää 6.30, mutta poika yleensä herää jo ennen sitä..

Vierailija
6/6 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän mennä nukkumaan ennen kymmentä, herään kuuden jälkeen. Olen pirteä, jos olen saanut nukuttua kunnolla, katkonaisten unien jälkeen en ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi