Monelta menet iltaisin nukkumaan ja kuinka monta tuntia nukut yössä?
Kommentit (6)
viikonloppuisin 24-2.00
mulle riittää 6-7 h unet. en edes osaa nukkua aamulla pitkään.
menen nukkumaan klo 23-24. Herään klo 6.30. Olen aina väsynyt. En vaan malta mennä nukkumaan iltaisin riittävän ajoissa.. Liian vähän vapaa-aikaa. Tarvitsen 8-> tuntia yöunta siihen, että olen päivisin pirteä.
Optimaalinen uniaika olisi jotain 7,5-8,5 tunnin väliltä. Todellisuudessa nukun usein 4-6 tuntia sen kahdeksan sijaan. Olen työpäivinä sängyssä klo 22-06, mutta en saa unta tai herään aamuyöllä valvomaan tunnin tai pari. Jos en ole menossa töihin tai kouluun, en yleensä ikinä herää aamuyöstä valvomaan.
Ja niin, 4-6 tuntia riittää päivän tai kaksi, mutta koko viikkoa ei. En ole aina pirteä.
olemaan sängyssä n. klo 22.
Tarvitsen ainakin näin pimeän aikaan n 8tuntia unta. Useimmiten olen pirteä, jos poika on antanut nukkua koko yön :)
Aamulla kello herättää 6.30, mutta poika yleensä herää jo ennen sitä..
Yritän mennä nukkumaan ennen kymmentä, herään kuuden jälkeen. Olen pirteä, jos olen saanut nukuttua kunnolla, katkonaisten unien jälkeen en ole.
klo 2-3 meen nukkumaan. SItten lisäksi nukun työpäivän jälkeen noin 1,5 tuntia päiväunia. Olen yleensä hyvin pirteä. En tykkää nukkua yhdessä pitkässä putkessa vaan mieluummin lyhyet yöunet ja lisäksi päiväunet.