Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siivousfriikki anoppisi tulee kylään 15min päästä

Vierailija
02.02.2013 |

Mikä on tilanteenne tällä hetkellä? Oletteko kaikki yöpuvuissa ja onko koti pyörremyskyn jäljiltä?

No..

Saat siivota yhden tilan (keittiö, makuhuone, eteinen, vessa..) ja vain yksi perheenjäsen saa vaihtaa vaatteet.

Miten käy?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mies ei herääkään moneen tuntiin, kun oli yövuorossa.

Anoppi tietää, että inhoan yllätysvieraita, eikä tule koskaan noin pienellä varoitusajalla.

Mutta jos tulisi saisi kyllä osallistua siivoamiseen:)

Vierailija
2/15 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni vaihdan vaatteet ja pesen hampaat, muuten ei oikeastaan kiinnosta. Anoppi saa hyvillä mielin tiskata, imuroida, pestä ikkunat ja wc-pytyn :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en tiedä mitä siivoaisin. Jos petaisi tuon sängyn (olkkarissa) ja viikkaisi tuolilla olevan paidan niin on ihan tarpeeksi siistiä.

Vierailija
4/15 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pojat siivosivat alakerrran eilen, kun olin töissä, vessaa voisi vähän siistiä ja minä vaihtaisin vaatteet... Hyvin menisi, mutta tämä tilanne on harvinainen :D

Vierailija
5/15 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen keittämään kahvia. Kun anoppi tulee, sanon että tänään on siivouspäivä. Juomme kahvit ja hän siivoaa tehokkaasti, innoissaan ja iloisena siitä, että voi auttaa.

Vierailija
6/15 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

soittaa Ghostbusterit paikalle.

Vierailija
7/15 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä remppa meneillään, joten suurin osa kalusteista tungettu eteiseen ja muutenkin on kuin pommi olisi räjähtänyt keskellä taloa! Anoppi joutuisi siis mukaan hommiin, eikä edes tulisi käymään, kun tietää tilanteen täällä..

Vierailija
8/15 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos meille joku siivousfriikki tulisi 15 minuutin varoitusajalla, niin saisi siivota itse jos ei siisteystaso miellyttäisi

Vierailija
9/15 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tolulla tuoksun vuoksi tai vaihtoehtoisesti suihkuttaisin jotain raikastetta ilmaan. Siinäpä se. Anoppi on sokea.

Vierailija
10/15 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietää että mä en viikonloppusin siivoa ku arkisin siivoan muiden sotkuja... Mies hoitaa meidän kämpän siivouksen eli anoppi siivoais ja motkottais pojalleen siitä ettei auta siivoamisessa... Vaatteet on jo vaihdettu joten siitä ei tarvi murehtia,kahvit keittäisin jos anoppi ei kerkiä ekana...

P.s. Mulla on aivan ihana anoppi muutenki

Vierailija
11/15 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

status quo pysyy anopin tuloon asti.

siivousfriikki löytää itse siivouskaapille jos ei aamuhetki meidän seurassa kelpaa.

Vierailija
12/15 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos olisi tulossa, siistisit keittiön tasot ja ehkä vaihtaisin oman paidan. Muuten kaikki on ok. Vessan voisin pestä sitten kun anoppi on jo tullut, se kaipaa viikkosiivoaan. :)

Harmi kun ihana anoppi ei pääse tuosta vaan kyläilemään, koska asuu niin kaukana.

Vierailija
13/15 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvitsee viisumin, joten ihan 15 minsan päästä ei ole ovella, joten ei tarvii tehdä mitään. :D

Vierailija
14/15 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten saisi olla. 5v on yöpaidassa ja sen päivävaatteet lojuu eteisen lattialla odottamassa. Villakoirat on valloittaneet kämpän ja vessan peili on täynnä hammastahnaroiskeita, yäk.

Mies on jo pihalla pilkkomassa polttopuita, joten sen vaatteet kelpais.

Jos mulla olis anoppi, niin kai se jo tietäis että lauantaiaamuisin meillä ei tapahdu mitään ennen puolapäivää...

Vierailija
15/15 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vieraat voi tulla lyhyelläkin varoitusajalla. Emme tykkää elää sotkun keskellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän