Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ylipainoisilla on aina hirveä tarve puolustella itseään, ja syyttää muita?

Vierailija
02.02.2013 |

Mikseivät lihapullat vaan suostu tunnustamaan, että ovat lihavia ja rumia? Aina kauhea selittely kuinka miehet muka pitää muodoista. Vaikka ei läski ole mikään muoto, paitsi joillekin läskifetisseille.

Jotain bmi 26-28 puolustellaan, että eihän se ole kuin ihan vähän rajan yli! Se on vaan pari numeroa terveellisyyden rajan yli, mutta kaukana suurimman osan ihannepainosta. Sama kun kolmena päivänä viikossa, kerralla 9 kaljaa kuiva sanoisi, että eihän tämä 27 kaljaa ole kuin ihan vähän suositusrajan 24 per viikko yli.

Ei, kyllä kyseessä on isompikin ongelma kuin "kevyt" ylipaino, kun selvästi läski ei myönnä läskiyttään ja rumuuttaan.

Häpeisivät, pullalla elävät pierun hajuiset rasvakasat!

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsky on käsky

Vierailija
2/20 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaan pari numeroa terveellisyyden rajan yli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole suostunut olemaan hiljaa haukuttavana. Itsetuntoa ap. jatka samaan malliin, kyllä sä vielä löydät uhrin joka ei pistä vastaan. Saat haukkua, mollata ja kiusata ihan sydänmesi kyllyydestä.

Vierailija
4/20 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuluuhan itsensä ja varsinkin toisten häpeäminen elimellisesti suomalaiseen kulttuuriin.

Vierailija
5/20 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ap voisi käyttää aivojaan ja keksiä jotakin uutta?

Vierailija
6/20 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdä listan täydellisen ihmisen ominaisuuksista. Voitais sitten kaikki pyrkiä siihen...

Vierailija
7/20 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoittamaasi viestiä. Otsikossa ihmettelet miksi ylipainoiset puolustelevat itseään ja syyttävät muita. Viestissä sitten haukut ylipainoisia. Muutenkin viesti vilisee kirjoitusvirheitä, joten pieni kieliopin kertaus ei tee sinulle pahaa.

Vierailija
8/20 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvitsisi kuunnella muiden arvostelua?Oli ulkomuoto mikä tahansa.

Minua on esim turha kenenkään tulla arvostelemaan,osaan kyllä sanoa takaisin.

Toisekseen kenelläkään ei ole varaa arvostella muita,kenelläkään ei se oma selusta ole niin puhtoinen,että voisi muita arvostella.Tämä näkyy hyvin esim ap:n kohdalla; haukkuu muita,mutta oma tekstinsä on täynnä kirjoitusvirheitä jne..

Vierailija
9/20 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen lihava. SYön liikaa, ja usein myös liian rasvaista ja huonoja hiilihydraatteja sisältävää ruokaa.

En liikukaan paljon mitään.

Siksi olen lihava, ihan omasta syystäni.

Vierailija
10/20 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikseivät lihapullat vaan suostu tunnustamaan, että ovat lihavia ja rumia? Aina kauhea selittely kuinka miehet muka pitää muodoista. Vaikka ei läski ole mikään muoto, paitsi joillekin läskifetisseille.

Jotain bmi 26-28 puolustellaan, että eihän se ole kuin ihan vähän rajan yli! Se on vaan pari numeroa terveellisyyden rajan yli, mutta kaukana suurimman osan ihannepainosta. Sama kun kolmena päivänä viikossa, kerralla 9 kaljaa kuiva sanoisi, että eihän tämä 27 kaljaa ole kuin ihan vähän suositusrajan 24 per viikko yli.

Ei, kyllä kyseessä on isompikin ongelma kuin "kevyt" ylipaino, kun selvästi läski ei myönnä läskiyttään ja rumuuttaan.

tavallaan ymmärrän sua ap.Itselläsi on niin paha olla,että sitä itsetuntoa ja omaa pahaa oloaan pitää purkaa johonkin,ja sinä olet ottanut siihen pahanolon purkamisen kohteeksi ylipainoiset.Olet kuitenkin varmaan huomannut,ettei se sinun olosi muita morkkaammalla parane.Hetken voit ehkä tuntea ylemmyydentunnetta,mutta eipä se kauaksi kanna.

Vierailija
11/20 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ihmetyttää, että miksi läskit haisee aina pierulta?

Vierailija
12/20 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi aina pitää mollata ylipainoisia, ihmisiä hekin ovat!

t: normaalipainoinen, jota ei kiinnosta pätkääkään muiden ihmisten ylipaino

Vierailija
13/20 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nerokkaimman avauksen. KEksitkö ihan itse näinkin uuden aiheen kuin lihavien haukkumisen?

Sä oot kyllä nero! Ootko ajatellut kokeilla aukeaisiko mensan portit sulle? Tai ehkä voisit yrittää myydä näitä kirjallisia tuotoksiasi vaikka lehdillä, sullahan selkeästi juttuideoita riittää, ja ilmaisukyky on ilmiömäinen!

Hyvä ap! Me rakastetaan sua! Sä olet ihana ihmisystävä!

Vierailija
14/20 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nerokkaimman avauksen. KEksitkö ihan itse näinkin uuden aiheen kuin lihavien haukkumisen?

Sä oot kyllä nero! Ootko ajatellut kokeilla aukeaisiko mensan portit sulle? Tai ehkä voisit yrittää myydä näitä kirjallisia tuotoksiasi vaikka lehdillä, sullahan selkeästi juttuideoita riittää, ja ilmaisukyky on ilmiömäinen!

Hyvä ap! Me rakastetaan sua! Sä olet ihana ihmisystävä!

taidat itse olla ap ja vastailet itsellesi? Itse olen lievästi ylipainoinen, ja minusta aloitusviesti oli ikävä ja inhottava.

Vierailija
15/20 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jollekin se lievän ylipainon raja voi olla vaan 3kg kiinni

jos se on "vaan" niin sama kai se on laihduttaa?

t. entinen lievästi ylipainoinen, joka voi heti paremmin kun tiputti normaalipainon puolelle

Vierailija
16/20 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaivoin vaa'an esille. Olen 159cm ja 61 kg. Olen normaalin puolella, mutta vain 3 kg:n päässä lievästä ylipainosta. Hämmästyin!

Olen pitänyt itseäni suht hoikkana, koska tasaisin väliajoin minun hoikkuuttani "ihastellaan". Kysytään paljonko treenaan viikossa, että pysyn näin hoikkana jne. Totuus on, että lsten kanssa käyn hiitämässä ja luistelemassa. Se ei ole mitään treenaamista vaan lasten kanssa hengailua sukset/luistimet jalassa. Ei mulla ole aikaa eikä energiaa treenata, kunhan työn, opiskelun työn ohess aja lapset pystyn hoitamaan.

Aika jännä, että olen normaalin ylärajoilla, en siltä näytä. Eli ihminen joka on lievästi ylipainon puolella ei kyllä mun pituusluokassa ole vielä läski!

Vierailija
17/20 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ihmetyttää, että miksi läskit haisee aina pierulta?

voisko johtua siitä, että ovat jatkuvassa käymistilassa? Kyllähän sitä kaasua kerääntyy elimistöön kun suu jauhaa koko ajan kuin märehtivällä lehmällä.

Vierailija
18/20 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin lihavahko kuin laiha kuikeliini, kyllä ne laihatkin piereksii.

Vierailija
19/20 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoittamaasi viestiä. Otsikossa ihmettelet miksi ylipainoiset puolustelevat itseään ja syyttävät muita. Viestissä sitten haukut ylipainoisia. Muutenkin viesti vilisee kirjoitusvirheitä, joten pieni kieliopin kertaus ei tee sinulle pahaa.

Otsikkohan varmistaa sen, että ketjuun tuleva kirjoittaja vain puolustelee läskiyttään. Ap:lla tuo sanan säilä heiluu sen verran lahjakkaasti, ettei tarvitsisi käyttää tällaisia kepulikonsteja. :D

Vierailija
20/20 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei joudu hyökkäyksen kohteeksi.

Elä ja anna toistenkin elää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi