Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kierukan poistuminen

Vierailija
02.02.2013 |

Voiko kierukka tulla iteksiään pois kovan yskän aikana?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja huomaisit kyllä asian.

Vierailija
2/7 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lääkäri laittaissa sano et ummetustaki ois vältettäv ettei ponnistaessa ulos tuu ni kai sillon yskässäkin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sitten satu kuukautisvuoto olemaan samaan aikaan.

Vierailija
4/7 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisintä se on jos kierukka on laitettu aikaisin synnytyksen jälkeen kun kohdunkaula on vielä tavallista väljempi. Mutta myös pari kuukautta kierukan laiton jälkeen on mahdollista (mutta onneksi harvinaista) että se tulee ulos melkolailla itsestään vaikka ulostaessa, yskiessä, fyysisessä ponnistuksessa, tai ihan vain kohdun supistellessa sitä ulos.

Itselleni on käynyt tämä viimemainittu. Kun kierukka laitettiin, kohtu ei oikein siitä tykännyt vaan piti menkkakipumaisia supistuksia koko ajan, ihan kuin yrittäisi synnyttää kierukan ulos. Pari viikkoa meni ja kierukka tuli kovemman krampin kera suihkussa verihyytymien peittämänä sinne vaan lattialle. En ole tuon jälkeen kierukkaa ottanut kun ilmeisesti jotenkin mun kohtu ei pidä vierasesineistä siellä.

Vierailija
5/7 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä sen nyt huomaisit.

Vierailija
6/7 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierukka on ollu mulla nyt pari päivää. Synnytyksestä 4 kk. Aivan järkky yskä päällä . Sillä mietin moista.

Vierailija
7/7 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kierukka tulee itsellään pois. Mulla on ilmeisesti kuukautisten mukana tullut ulos, mitään tuntemuksia ei ollut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi