Panisitko ketään Duudsoneista? Minä en.
Kommentit (9)
ei oo kauan, vuosi tai pari, kun musta se yksi oli söpö, tai oikeastaan kaksikin niistä, mutta nyt jo näyttävät vain ääliöiltä. Onkohan se sitten vaan se, että oikeasti on jonkun ohjelman ehtinyt nähdä, vaikuttanut.
ja toi tv-touhu ja muut tempauksethan on vaan niiden duunia ja julkisuuskuvaa.
Oman työni puitteissa tapaan kahta heistä suht säännöllisesti, ja ovat todella kohteliaita ja fiksuja.
Vaikka onhan pari niistä periaatteessa ihan pantavan näköisiä, mutta ei vaan sytytä silti...
Haluavat varmaan että suuhunsa kakataan tai tungetaan kaktuksia perseeseensä aktin aikana tai vastaavaa, vaikeaa kuvitella että nauttisivat tavallisemmasta seksistä.
Kiitos nauruista... :-D
Jarno on liian laiha ja Jarppi kiva, mutta ei siinä mielessä.
Kaupas olen joskus nähnyt, ja kovin laiha mun makuun...
On tosiaan aika laiha ja olisi vähintäänkin yhtä komea, ellei komeampikin painavampana. Tosi söötti poju joka tapauksessa. Ihana hymy ja kaikin puolin syötävän suloinen tapaus. :)
Eikö kenelläkään ole mitään omakohtaisia kokemuksia Duudsonin kanssa peuhaamisesta?
Vaikka onhan pari niistä periaatteessa ihan pantavan näköisiä, mutta ei vaan sytytä silti...
Haluavat varmaan että suuhunsa kakataan tai tungetaan kaktuksia perseeseensä aktin aikana tai vastaavaa, vaikeaa kuvitella että nauttisivat tavallisemmasta seksistä.