Vierailija

Mun mies sanoo mun pimperon Pirkko-Liisaksi. Ja minä sanon sen pipulia Vesaksi.

Onko teidän muiden sukupuolielimillä nimiä? Jos on niin mitkä ne on?

• ylös 1
  • alas 6

Sivut

Kommentit (62)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Lainaus:

Lainaus:

mieleen, että jos jollakulla on vehkeiden nimenä Elsa ja Uolevi, niin nostan hattua!

Täh?

henkilöiden edesottamuksista voi lukea lisää Maria Vilkunan teoksessa Suomen lauseopin perusteet.

Pillusta ja kalusta. Lapselle jos tarvii näistä puhua, niin kutsumme niitä pimpiksi js pippeliksi.

Pimpero ja pipuli! Järkyttävät nimitykset. Johan miehellä katoaisi erektio, jos nimittäin mulkkua pipuliksi. Pimpero puolestaan kuulostaa sian saparolta.

Ei ihme, että keksitte erisnimet korvaamaan noita nimityksiä.

Lainaus:

Pimpero ja pipuli! Järkyttävät nimitykset. Johan miehellä katoaisi erektio, jos nimittäin mulkkua pipuliksi. Pimpero puolestaan kuulostaa sian saparolta.

Ei ihme, että keksitte erisnimet korvaamaan noita nimityksiä.

miehelläsi useinkin erektio-ongelmia?

Eipä ole ollut erektio-ongelmia, mutta tuollaisen pipuli-nimittelyn jälkeen varmasti tulisi.

Mikä ihmeen vimma tämän palstan korjoittajilla on käyttää sukuelimistä ja ruumiintoiminnoista lapsenkielisiä nimityksiä? Lapsilla on pimpit ja pippelit. Aikuisilla emätin ja penis, vittu ja mulkku, pillu ja kyrpä. Etupyllyä ei ole kenelläkään.

Aikuiset eivät myöskään käy kakkimassa tai pisimässä.

Lainaus:

Eipä ole ollut erektio-ongelmia, mutta tuollaisen pipuli-nimittelyn jälkeen varmasti tulisi.

Mikä ihmeen vimma tämän palstan korjoittajilla on käyttää sukuelimistä ja ruumiintoiminnoista lapsenkielisiä nimityksiä? Lapsilla on pimpit ja pippelit. Aikuisilla emätin ja penis, vittu ja mulkku, pillu ja kyrpä. Etupyllyä ei ole kenelläkään.

Aikuiset eivät myöskään käy kakkimassa tai pisimässä.

heikoissa kantimissa taitaa miehesi erektio kuitenkin olla, jos se tuollaisesta lopahtaisi.

Musta ei kauheasti kannattaisia jaella neuvoja siitä, millaista kieltä muiden ihmisten pitäisi käyttää.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.