Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos saisit muuttaa yhden asian itsessäsi (ulkonäkö, luonne, koulutus..) mikä se olisi?

Vierailija
01.02.2013 |

Eli ihan mitä vain.

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

riittävän hyvä. Maisterin paperitkin todennäköisesti saan jos vain jaksa opiskella.... eli muuttaisin varmaan jotain luonteenpiirteitäni. Sosiaalisesti aktiivisemmaksi ehkä! Nyt viihdyn liiankin hyvin itsekseni, niin että sitten kun kaipaa jotain tekemistä ei ole niin helppo alkaa soitella kavereille. Siinä sivussa voisi korjaantua kaikki mahdolliset pienet ja diagnosoimattomat mielenterveydelliset häiriöt, kuten läheisriippuvuudelliset ongelmat sisäisine ristiriitoineen.

Vierailija
22/60 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun osin uskaltautunut opiskelemaan lastentarhaopettajaksi.. lähihoitaja koulutus mullakin, tosin en kyllä suostu häpeemään sitä vaikka täällä aina haukutaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sinä? Minkä ikäinen olet?

Mistä päin Etelä-Suomea, ap? T: 8

-ap-

Vierailija
24/60 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

älykkyyttä->hyvä koulutus esim. juristi/KTM>hyvä työpaikka->hyvä palkka>hyvä taloudellinen asema ja sosiaalisesti arvostettu kolutus ja ura

Vierailija
25/60 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen jonkun piirteen mun luonteessa, minkä takia mulla ei ole ystäviä. En itse edes tiedä, mikä juttu se on, mutta sen muuttaisin.

Minäkään en tiedä mikä se piirre on. Olen ehkä jotenkin outo ja vaikeasti lähestyttävä.

Vierailija
26/60 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko silmälasit pois, nenä paremman muotoiseksi ja/tai vatsanahka kuntoon.

Joten kuten pysyy vielä lapasessa (työllä) mutta noiden jälkeen toivoisin, että oppisin olemaan syömättä suruun, väsymyksee, vihaan tai tylsyyteen.

Vierailija
27/60 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi haluaisin tuuheammat hiukset ja vähemmän juonia ja ryppyjä kasvoihin.

Vierailija
28/60 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap-

Olen 30. En viitsi täällä kertoa asuinpaikkaa, mutta ei ole kovin kaukana Vantaalta. :) t: 8

Vierailija
29/60 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun osin uskaltautunut opiskelemaan lastentarhaopettajaksi.. lähihoitaja koulutus mullakin, tosin en kyllä suostu häpeemään sitä vaikka täällä aina haukutaan...

Lastentarhanopettaja koulutus on alempi korkeakoulututkimus ja kestää 3v. Ihan varmasti sinulla on hyvät mahdollisuudet päästä sisään. Pääsykokeissa ei katsota yo-tutkintoa tai ammattikoulun päästötodistusta. Itse opiskelen luokanopettajaksi lähihoitajan pohjakoulutuksella.

Vierailija
30/60 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempieni riitaisa ero ja yh-äitini supernegatiivinen asenne rakkautta kohtaan on saanut minut peruuttamattomasti uskomaan, etten voi koskaan kohdata koko elämän kestävää rakkautta.

Mutta silti, tälläkin hetkellä haluaisin vain itkeä, koska elämäni rakkaus on liian kaukana. Fyysisesti, toisella puolella maapalloa.

Vierailija
31/60 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen jonkun piirteen mun luonteessa, minkä takia mulla ei ole ystäviä. En itse edes tiedä, mikä juttu se on, mutta sen muuttaisin.

Minäkään en tiedä mikä se piirre on. Olen ehkä jotenkin outo ja vaikeasti lähestyttävä.

Nehän on sisäänpäinkääntyneitä ja mitä kaikkea.

Vierailija
32/60 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

älykkyyttä->hyvä koulutus esim. juristi/KTM>hyvä työpaikka->hyvä palkka>hyvä taloudellinen asema ja sosiaalisesti arvostettu kolutus ja ura

Jos noi kaikki voisi saada samalla kertaa...

Vierailija
33/60 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiset dissaamaan minua. En tiedä mikä se on, mutta tiedän liiankin hyvin miltä se dissaus tuntuu, niin töissä, harrastuksessa, jopa lasten harrastuksissa. Sen piirteen itsessäni vaihtaisin pois.

Vierailija
34/60 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai määrätietoisempi.

En saa asioita saatettua loppuun. Tämä koskee niin painonhallintaa, opintoja, suursiivousta kuin raha-asioitakin.

Vierailija
35/60 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap-

Olen 30. En viitsi täällä kertoa asuinpaikkaa, mutta ei ole kovin kaukana Vantaalta. :) t: 8

Jopas sattui.

Vierailija
36/60 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta valitsisin mieluummin sen että mahani olisi palautunut synnytyksistä kuin sen että luonteeni olisi parempi.

Jotenkin tuntuu että olisi helpompi olla luonteeltakin jotenkin proaktiivisempi jopa töissä jos en niin häpeäisi kroppaani. Ja vaikken olisikaan niin saisipa ainakin käyttää vapaa-ajalla bikinejä siitä kärsimättä.

Vierailija
37/60 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottavaa, kun kaikki pitää mua niin kamalan rumana. Mikä tietysti olenkin.

Vierailija
38/60 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikken täydellinen ole kuten ei useimmat meistä :) Mutta yksi asia tulee mieleen; haluaisin että ihoni EI olisi atooppinen. Sitä on välillä raskasta hoitaa ja katsella kun on huonoja kausia.

Vierailija
39/60 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

negatiivisen, melankolisen luonteeni. Miksi en voi olla sellainen iloinen ihminen, joka innostuu kaikesta ja osaa ottaa vastoinkäymiset lunkisti. En usko että pystyn millään ihme ajatuskuvioilla muuttumaan.

Yllättävää kyllä ystäviä mulla on silti useita.

Muuten vinkiksi teille kellä ei ole ystäviä, annatteko itsestänne mitään kellekään? Siis osaatteko jutella pintaa syvemmällä olevista asioista ja tavallaan avata persoonaanne sekä olla aidosti kiinnostunut toisen ajatuksista ja tunteista? Vaikka itse olen melankolinen, olen hyvin seurallinen ja saan helposti keskustelua aikaan muustakin kuin säästä, olen huomannut että se on se juttu mikä vetoaa muihin ja muutkin haluavat avautua minulle asioistaan.

Vierailija
40/60 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ainoa asia, mikä olisi saanut jäädä pois elämästäni. Ilman sitä olisin Ehjä.