Jos saisit muuttaa yhden asian itsessäsi (ulkonäkö, luonne, koulutus..) mikä se olisi?
Eli ihan mitä vain.
Kommentit (60)
Haluaisin olla nätti. Helpottaisi elämää kummasti, kun ei tarttis joka päivä murehtia ylirumaa ulkonäköään.
Vaihtaisin joko sinkkuuteni parisuhteeksi tai vaihtoehtoisesti itseni noin 3 tonnia rikkaammaksi. Helpottaisi elämää kummasti, molemmat.
sen jonkun piirteen mun luonteessa, minkä takia mulla ei ole ystäviä. En itse edes tiedä, mikä juttu se on, mutta sen muuttaisin.
sen jonkun piirteen mun luonteessa, minkä takia mulla ei ole ystäviä. En itse edes tiedä, mikä juttu se on, mutta sen muuttaisin.
Missä päin asut?
Kovasti yritän korjata asiaa. Suorastaan häpeän nykyään, kun ammattiani kysytään. Vastapuolen hiljaisuus hävettää vielä enemmän.
T: Lähihoitaja
Missä päin asut?
Etelä-Suomessa
Missä päin asut?
Etelä-Suomessa
Olen kaksi korkeakoulututkintoa omaava unelma-ammatissani oleva hyvännäköinen mutta v-mäinen nainen.
mutta haluaisin pidemmän pinnan etten hermostuisi uhmikseen niin helposti. Ja paremmat rahankäyttötaidot...
pois hirveet tummat, tuuheet ja päivässä sängeksi kasvavat säärikarvat... Yök! (Herkkä iho ei kestä edes vahauksia tai epilointia eli höylä laulaa!)
Olen matikassa ihan tollo.
Haluaisin osata latinaa ja kreikkaa, pelata shakkia, lukea nuotteja ...
Lisää oppineisuutta, siis :)
Hävettää, kun ajattelen useimmiten omaa etuani, vaikka tavallaan mulla on humaanin ja symppiksen ihmisen imago.