Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein miehelleni kynttiläillallisen!!! Hitto mikä porsas toi on!!

Vierailija
01.02.2013 |

Meillä on 4kk ikäinen vauva, ja minun ja mieheni yhteinen aika on ollut nyt aika vähissä. Niinpä ajattelin ilahduttaa miestäni, ja tehdä meille romanttisen kynttiläillallisen.

Laitoin vauvan päikkäreille ja aloin keittiössä kamalalla kiireellä valmistaa meille ruokaa. Katoin pöydän ja sytytin kynttilöitä.

Noh sitten pyysin mieheni syömään. Sillä oli tietokoneella joku jännä peli kesken ja odottelin n. 10 min, ennenkun se suvaitsi tulla keittiöön.

Ensiksi se voivotteli, että ei taida jaksaa kyllä paljoa syödä kun söi just mahan täyteen karkkia!! Vaikka tiesi, että tein meille keittiössä illallista.

Sitten alkoi kyselemään, että miks tää liha on näin vetistä. Sitten alkoi leikkimään kurkun palalla. Laittoi sen kurkun palan hamppaittensa päälle ja naureskeli, että. hehehee kato mulla on vihreet hampaat! Välillä röyhtäili ja pari pieruakin siinä aterian aikana tuli. Sit sanoi, että ei jaksa enää syödä ja jäi odottamaan, että minä söin loppuun. Näykki siinä ootellessa sormin sitä ruokaa lautaselta. Ei yltänyt paperitelineeseen, niin alkoi LÄSSYTTÄMÄÄN mulle, että: ääti ääti anna papelii! Sit pyyhki sillä paperilla sormensa (jotka oli sotkenut ruokaan), nousi pöydästä, tuli mun luo ja sanoi että menee suihkuun kun sen kainalot haisee niin hielle (ja samalla avas sen kainalonsa mun naamalle).

Nyt se tuli tuolta suihkusta ja meni läppärilleen pelaamaan sitä peliänsä loppuun ja syömään niitä sen viikonloppu karkkeja!

Onko teillä muilla noin lapsellisia miehiä? Oon yrittäny tolle kauniisti vihjailla, että aikuistuis vähän, mutta ei taida oikeen ymmärtää..

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeasti kestäisi raivostumatta ;)

Vierailija
2/21 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän oli kohtelias, kun jäi pöytään odottamaan, että sä syöt loppuun eikä häipyny heti koneelle. Ihan turhasta siis valitat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalinen ja vauva päikkäreillä.

Vierailija
4/21 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva menee aina klo 17 päikkäreille ja nukkuu pari tuntia ja sit menee puol yhdeksän aikaan yöunille. -AP

Illalinen ja vauva päikkäreillä.

Vierailija
5/21 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä sikapossu.

Vierailija
6/21 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka itseään kunnioittava nainen katselisi tuollaista miestä?

Sanonkin siis, että Porvoosta tuulee

Vierailija
7/21 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan hiilenä omankin miehen kanssa aina, just turhan sikailun takia, mutta miehes menee kyllä 100-0 ohi :-/ Toivottavasti siinä jotain hyvääkin on.

Vierailija
8/21 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä muilla noin lapsellisia miehiä? Oon yrittäny tolle kauniisti vihjailla, että aikuistuis vähän, mutta ei taida oikeen ymmärtää..

Ei toista ihmistä voi muuttaa. Muutoksen täytyy lähteä itsestä, eikä miehesi vaikuta kertomasi perusteella siltä, että hänellä olisi siihen mitään intressiä. Miksi alun perinkään perustit perheen hänen kanssa? Kai hänessä hyviäkin puolia on? Vai ajattelitko vain, että hän kasvaa automaattisesti aikuiseksi tullessaan isäksi? Siinä tapauksessa saat syyttää vain itseäsi.

Ja ihan ot, mutta minun vauvani 6kk on tällä hetkellä päikkäreillä! :)

Vierailija
9/21 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkin sitten niitä huonoja puolia. -AP

Olen ihan hiilenä omankin miehen kanssa aina, just turhan sikailun takia, mutta miehes menee kyllä 100-0 ohi :-/ Toivottavasti siinä jotain hyvääkin on.

Vierailija
10/21 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana =D Nauran vedet silmissä.

Just nyt oon iloinen, että oon sinkku.

Vierailija
11/21 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella suuri kiitos avauksestasi!

Olen aina luullut omaa ukkoani lapsellisuuden huipuksi, mutta ei pärjää sun miehellesi.

Suorempia sanoja, ei vihaisesti, mutta selvästi.

Vierailija
12/21 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on myös todella lapsellinen, tosin ollaan vielä suht nuoria. Siis meillä ihan normaalia nuo piereskelyt yms..

MUTTA... jos olisin laittanut meille hienon illallisen niin mies tasan tarkkaan arvostaisi sitä. Kunnioittaa muutenkin sitä että saa ruuan melkein aina valmiina eteen.

Joten kyllä sun mies oli täys ääliö jos ei tajunnut yhtään tilannetta... minä olisin helvetin loukkaantunut.

Vierailija
13/21 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hhhmm.. no mitenhän sitä pitäis sanoa, että tuo ymmärtäis? :D

todella suuri kiitos avauksestasi!

Olen aina luullut omaa ukkoani lapsellisuuden huipuksi, mutta ei pärjää sun miehellesi.

Suorempia sanoja, ei vihaisesti, mutta selvästi.

Vierailija
14/21 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitetaan että miehet tekee sitä ja tätä. Sitten seuraavaksi sanotaan että mennään naimisiin tai tehdään lapsia. Pitää ymmärtää ottaa sellainen joka osaa käyttäytyä

Vierailija
15/21 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän oli kohtelias, kun jäi pöytään odottamaan, että sä syöt loppuun eikä häipyny heti koneelle. Ihan turhasta siis valitat.

Vierailija
16/21 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla hauska, ihana mies, oma itsensä.

Sä taidat itse olla paljon ikäistäsi vanhempi? Mun lapset aina sanoo, että mä olen ikiteini ja mun veli on syntynyt vanhana.

Vierailija
17/21 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
18/21 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro mihellesi suoraan, että käyttäytyi huonosti ja olisi ollut mukavaa, että olisi huomannut vaivannäkösi.

Vierailija
19/21 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauraa hörötti vaan, niin että räkä lens.. -AP

Kerro mihellesi suoraan, että käyttäytyi huonosti ja olisi ollut mukavaa, että olisi huomannut vaivannäkösi.

Vierailija
20/21 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei osaa enää olla romanttisesti sun kanssa vauvan syntymän jälkeen? Pakenee pikkupoikamaiseen käytökseen tai ottaa mallia omasta lapsuudenkodistaan?

Teidän pitää nyt uudelleen löytää rehellinen yhteys. Muuten noista kynttiläillallisista tulee teatteria tai mies on just tollanen toope.

Toinen vaihtoehto on tietty, että sun mies vaan on toope. Jos siis oli tollanen jo ennen vauvan syntymää..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi