Aion ruveta syyttämään pomoani työpaikkakiusaamisesta.
Tässä on ollut sukset ristissä milloin mistäkin ja tajusin just et noihan saa tietyssä valossa esiteltynä näyttämään työpaikkakiusaamiselta. Todellakin käytän tilaisuuden hyväkseni, tuli vittuiltua väärälle ihmiselle!
Eihan sama vaikka saisin potkut, se vaikuttaa itse asiassa päivä päivältä houkuttelevammalta...
Kommentit (7)
No kannaisiko sun enemmin lähteä jonnekin muualle töihin? Ei tossa sun uhoamisessa kukaan voita mitään.
esimiehesi inhoama ?
Keskity siihen että saat muita töitä eikä siihen esimiehelle vittuiluun ja suksien ristimiseen.
esimiehesi inhoama ?
Keskity siihen että saat muita töitä eikä siihen esimiehelle vittuiluun ja suksien ristimiseen.
Kai sä tajuat että pomo on se joka lähtee jos olen uskottava? .
Ei se pomo koskaan lähde. Parhaassa tapauksessa saat fudut ja työtodistuksen jolla voi pyyhkiä peffan! Ei kannata lähteä taistelemaan tuulimyllyjä vastaan.
Kai sä tajuat että pomo on se joka lähtee jos olen uskottava? .
Ei se pomo koskaan lähde. Parhaassa tapauksessa saat fudut ja työtodistuksen jolla voi pyyhkiä peffan! Ei kannata lähteä taistelemaan tuulimyllyjä vastaan.
Ja kuten minä sanoin, mulle on ihan sama vaikka saisin potkutkin, työttömyys kelpaisi loistavasti tän stressin tilalle. Voisin lähteä opiskelemaan työkkärin kustantamana jne. Vain maailma on rajana, hah :)
Itse voitin oman taisteluni kiusaamista vastaan. Minulla oli faktat vastaansanomattomasti lyödä pöytään ja todistajia riittävästi. Entinen esimies joutui dispoon, odottaa siinä nyt sitten eläkettä.
Olin itsekin niin loppu jo etten olisi välittänyt isommin vaikka olisi kenkääkin tullut kunhan pääsin irti siitä paskasta.
Ei tossa sun uhoamisessa kukaan voita mitään.