Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sterilisaatio ilmainen? Voitteko kerätä kolehdin? PM

Vierailija
01.02.2013 |

Ei ole voimia lähteä täyttelemään sossuhakemuksia eikä varailla sossuaikoja että saisi rahaa kierukkaan tai sterilisaatioon.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

se vaan tehtäisiin mahdollisimman helpoksi. Kotoa poistuminen syvässä masennuksessa on uskomattoman vaikeaa ja kaikki ylivoimaista.

Vierailija
2/7 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää täyttää tietyt kriteerit, että siihen pääsee. Ei riitä, että haluat vaan ehkäisyn kuntoon. Ensin sinulle tullaan ehdottamaan muita ehkäisymenetelmiä, esim kierukkaa. Sterilisaatio on se viimeinen vaihtoehto. Itse olin syksyllä sterilisaatiossa ja tarkkaan piti perustella, että siihen pääsin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä maksetaan päiväkirurgian maksu, olikohan se jotain 90-100 € tietämillä.

Vierailija
4/7 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit mä voin lähtee mukaan vaik viidelkympillä kunhan saan todisteen et rahat menee just siihen.

Vierailija
5/7 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavata miehiä ja harrastaa seksiä? Meinaan vaan että onko tuo tarve nyt ihan todellinen.

Vierailija
6/7 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastaa seksiä, mutta sitä nyt vaan tulee harrastettua vaikkei mitään muuta jaksaisikaan.

Jos baarista tai treffipalstoilta pitäisi seksinsä hakea, niin tuskin olisi ehkäisylle tarvetta, mutta kun ilmeisesti olen nyt jossain parisuhteen tapaisessa tilassa niin seksi on jollain tapaa kuvioissa.

Ja mikäs masentuneen on maatessa, seksi hoituu makaamalla, yleensä.

Vierailija
7/7 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en siitä niin piittaisi ja ilmankin voisin olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi