Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako kauppatieteiden ylioppilaat helposti töitä opintojen ajaksi/ohelle? Minkälaisia kokemuksia?! EV

Vierailija
07.12.2005 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin " kaupan täti" koko kauppisajan eli en varsinaisesti tehnyt opiskeluja vastaavaa työtä. Silti työllistyin " kunnon töihin" jo ennen valmistumistani.

Ole rohkeasti yhteydessä sinua kiinnostaviin yrityksiin!

Vierailija
2/5 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin koko opiskeluajan, siis kauppiksessa, töissä 2-3 iltana viikossa ja lisäksi 1-2 päivänä viikonloppuisin. Silti valmistuin vajassa 4,5 vuodessa enkä mielestäni opiskellut mitenkään hikipinkotahdilla, esim. yhtenä keväänä taisin suorittaa vain 12 opintoviikkoa. Eli on mahdollista, KTM ei ole niin isotöinen maisterintutkinto kuin monet muut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

humanistisessa tdk:ssa opiskelusta ja se on niiiin hidasta puurtamista. 1-2 opintoviikon (pisteitä en jaksa miettiä...) koko lukukauden kestäviä kursseja ja pientä piipertämistä. Ei ihme, että opiskeluajat venyy!

Vierailija
4/5 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin esim. yliopistolla humanistista alaa samaan aikaan opiskelleella ystävälläni. Eli neljä opintoviikkoa saattoi napsahtaa kun jaksoi tehdä pari kolme pienitöistä harjoitustyötä ja mennä tenttiin - ei pitkiä, vaativia esseitä ja tenttikirjojakin usein vain yksi siinä missä hum. tdk:ssa helposti neljä, viisikin. Ei ne ovarit ilmaiseksi tipu kauppakorkeastakaan mutta kokemukseni mukaan KTM on keskimäärin nopeampi suorittaa kuin moni muu tutkinto. Ehkä tutkintorakenteen tietty selkeyskin nopeuttaa, ei tule sellaista haahuilua kuin monilla muilla aloilla. Tai sitten kauppislaiset vaan ovat niin tehokkaita. Heh heh.

Vierailija
5/5 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

siivoamassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi