Mitä mieltä mun kropasta?
Kommentit (55)
Jalat upeat!
Ootko synnyttäny ku löysää mahassa, vai laihtunu vai mitä?
Kolme lasta viidessä vuodessa, vähän vaikuttaa vielä :). Paljon on vielä kiinteytymistä tehtävä.
ap
ja kapea poikamainen lantio.
Hoikat jalat toki.
Mutta itse ottaisin mielummin vartalon jossa selkeä lantio ja selkeä vyötärö, en noin tasapaksua.
n. -10 kg pois.
Niin oikeasti tosi hyvä tulee. Mä tein saman proggiksen viimeisen vauvan jälkeen, ja melkeinpä ennalleni pääsin.
mutta joku liikuntalaji voisi olla hyvä. Kannattaa etsiä sitä mieleistä liikuntalajia. Joogakin voisi olla hyvä, se auttaa ryhtiin. Noitten säärten kanssa ei tarvi muuta kuin ryhtiä lisää.:)
Kolme lasta viidessä vuodessa, vähän vaikuttaa vielä :). Paljon on vielä kiinteytymistä tehtävä.
ap
kiitos selvennyksestä! ehkä mun ei tarvii olla kummoinenkaan, kun sain 3 lasta 3,5 vuodessa. Maha roikkuu minulla...
mutta sun jalat näyttää noin kilometrin pitemmiltä :)
Vähän on mahassa ylimääräistä kuten minullakin... paljon sinulla on vyötärö? Itsellä tavoitteena 72 cm.
mutta sun jalat näyttää noin kilometrin pitemmiltä :)
Vähän on mahassa ylimääräistä kuten minullakin... paljon sinulla on vyötärö? Itsellä tavoitteena 72 cm.
Ja mun lantionympäryksellä on pakko päästä vyötärön kanssa 70cm tai alle. Tsemppiä sulle ja mulle tavoitteeseen pääsyyn :)!
ap
PS. Kiva kun on kropassa hyvää sentäs noi jalat, haha.
sitten olen jo turhan laihan näköinen ylävartalosta ja kylkiluut paistaa :( Mutta jos vyötärö 72 ja lantio 98 niin olisin jo tyytyväinen. Itsellä hirveät läskireidet ja lantio :(
sitten olen jo turhan laihan näköinen ylävartalosta ja kylkiluut paistaa :( Mutta jos vyötärö 72 ja lantio 98 niin olisin jo tyytyväinen. Itsellä hirveät läskireidet ja lantio :(
Ollaan kaikki niin eri mallisia. Mulla on nyt lantio 93cm ja ei tuosta enää montaa senttiä saisikaan pois. Kilot tulee viimeisenä reisiin tai lantiolle, ja lähtee ekana ja helpoiten pois. Mutta tuo keskivartalon seutu, hohhoijaa. Ei mitään pelkoa että olisi liian laihan näköinen, ja paino onkin saatava noin 56 kiloon, että pääsen kaikesta ylimääräisestä keskivartalolla eroon. Nyt painoa 63kg.
ap
voi kyynel. reisiä en viitsi edes mitata. Ne on ja pysyy.
Mutta kevättä kohti :)
Olen 174 cm pitkä ja painan n. 61 kiloa. Keskivartaloon kertyy kaikki mitä kertyy.
Pari kiloa pois ja vatsalihastreeniä pari kuukautta, niin upea kroppa on sun. Nuo sun jalat on kyllä kadehdittavat!
Vatsassa löysää, mutta mitä sitten?