Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meneekö Nutrilett-kuuri pieleen näin?

Vierailija
01.02.2013 |

Olen litkinyt Nutrilett VLCD-pirtelöitä 5 päivää laihoin tuloksin; vain kilo on tippunut.

En ole kuitenkaan pystynyt olemaan kuin yhden päivän pelkillä 5:llä pirtelöpussilla ja muut päivät olen syönyt siten, että olen korvannut 2 pussia pienellä annoksella tavallista ruokaa. Eli olen juonut 3 pirtelöä ja syönyt yhden PIENEN ruoka-annoksen.

Onko tällä metodilla mitään mahdollisuutta onnistua? Kokemuksia?

Pudotettavia kiloja 7, tarkoitus ei ole enempää pudottaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilo viikossahan on sitä paitsi paljon. Tuossa tapauksessa osa lienee turvotusta kuitenkin.

Nutriletin idea on ketoosissa olo. Itse yritin tuollaista puolittaista ja se oli sellaista helvettiä että oli pakko lopettaa. Mutta ilmeisesti osalle ihmisistä ei tule kauhea olo todella pienillä kaloreilla. Ketoosiin noin tuskin pääsee.

Vierailija
2/4 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pussiruoilla ja sai neljä kiloa pois. Periaatteessahan se on paljon, kilo viikossa. Mutta mieti kuukausi pelkää pirtelöä tai pussikeittoa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

meinaan se estää sun pääsemisen ketoositilaan, mikä veisi nälän pois ja tehostaisi sitä laihtumista.

Toki sinä tuollakin tavalla laihdut kun nyt kuvaat, kun todennäköisesti miinuskaloreita kulutukseesi nähden tulee, se vaan on sekä vaikeamman tuntuista että hitaampaa kuin se jos vetäisit itsesi kunnolla ketoosiin syömällä pelkästään niitä pirtelöitä.

Mutta jos pudotettavia kiloja on noin vähän, ja jos kuurin alussa ei ole ollut turvotusta juurikaan mikä poistuisi ekalla viikolla, ei 1-1,5 kg pudotus ole huono ollenkaan. Viimeiset kilot lähellä normipainoa tai sen sisällä ovat yleensä työläitä saada pois.

Vierailija
4/4 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pussikuurin tehosta. Tuntuisi hurjalta olla 7 viikkoa pussipirtelöillä 7 kilon tähden.

Ajattelin vain, josko kilot eivät tipu juuri sen yhden ruoka-annoksen takia. Kalorit jäävät joka tapauksessa 600-700 kaloriin.

Ap