Eikö Iholla-Johanna huomannut, että...
...kameralla kuvannut työkaveripoitsu yritti hakkailla häntä ja vielä moneen otteeseen? Ensin vessassa, sitten kadulla ja lopuksi baarissa? Huomasitteko te? Mun mielestä niin selkeä, vaikkakin vähäelkeisesti tapahtunut flirttailu.
Kommentit (10)
Näen jo mielessäni Johannan ja työkaverin yhdessä, upea pari!
Mun mielestä vaikutti siltä, että huomas ainakin jollain tasolla, mutta ei ollut itse kiinnostunut.
Tollasta mekin työkavereiden kanssa heitetään. Ei taida ap juurikaan työskennellä/viettää aikaansa miesten kanssa?
Varmasti Johanna "huomasi" ja ihan yhtä varmasti myös itse tietää mitä siinä takana vai onko mitään...
ettei huomaa jos joku hakkaa??? tai edes yrittää hakata???
"miesten alalta", tollasta meillä on vähän kaikkien työkavereiden kanssa, joista osa jo koulukavereitakin. Osa sinkkuja, osa varattuja.
"hei tuu kattoon siemeniä, oon viljelijä..!!"
millä alalla olette?? Ettekö uskalla ilmottaa esimiehelle?
Mun mielestä vaikutti siltä, että huomas ainakin jollain tasolla, mutta ei ollut itse kiinnostunut.
Mun mielestä se työkaverin kiinnostus oli melko läpinäkyvää ("mitäpä tällanen sinkkumies muutakaan tekisi...sähän oot tollanen nuori ja kuuma kissa" jne), mutta olettaisin että ei välttämättä ehkä ihan vastaa Johannan miesmakua. Jotenkin tuntuu, että hakee jotain miehekkäämpää ja kypsempää.
Ei meilläkään enkä edes haluaisi kuulla työkavereilta tuollaista "semiviatonta läppää". Työelämä työelämänä, asialinjalla. Oltiin sitten vapaalla ja/tai nautittu alkoholia.