Lue keskustelun säännöt.
Mitä mä teen!!?? NOLOA.... voi itku!
07.12.2005 |
Mensut alkoi tänään ja vuotokin sen mukaista; kokoajan saa vaihtaa tampaxia.
Nyt huomasin vessassa käydessäni, että oli tullut läpi valkoisiin housuihin =(
Eihän siinä mitään, mutta olen töissä (hoitajana) enkä kertakaikkiaan kehtaa lähteä huoneesta mihinkään. Pidän vastaanottoa...
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Lainaat vaan kaverilta tai joltain housuja!!!
se on nolompaa sulle kuin muille.
tarkoitan, että sä olet varmaan ainoa kuka ajattelee sitä nolona.
Huhuile vaikka jollekin kaverille, että tuo sulle ne housut
tai jos et kehtaa niin liimaa valkoinen paperi pyllyyn!