Lue keskustelun säännöt.
G: mitä olette ostaneet anopillenne joululahjaksi? Entä omalle äidille?
Kommentit (4)
Äidille ostin kahvikupit, joita tiedän hänen toivovan.
Mies osti äidilleen tosi kauniin keramiikkaenkelin (anopilla fiksaatio enkeleihin :-)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
anoppi:jalkakylpy ja muita hoitotuotteita
varmaan ostaisin jotakin, jos ne muistaisi edes meidän lapsia jollakin tavalla.
omalle äidille liput teatteriin