Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te keillä on nörttimies!

Vierailija
31.01.2013 |

Ensinäkin mistä hänet löysitte? Miten hänet nappasitte? Ja millainen tyyppi hän on? Miten teillä sujuu yhteiselo?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on DI ja koodailee 10t/vrk :D. Aivan ihana mies, elämä rakkaus! Mieheni on älykäs, mutta silti maanläheinen, luotettava, perheorientoitunut ja huumorintajuinen. komeakin on, ehkä vähän ujo, mutta tuttujen kesken iloinen seuramies :).

Vierailija
22/28 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nörtillä tarkoitetaan tieokoneisiin ja muihin epäsosiaalisiin ja -fyysisiin asioihin kaiken aikansa laittavaa, hinelää, kalpeaa, vätysmäistä, 15v vanhaan tyyliin pukeutuvaa rillipäätä. Ihmettelen, miten te pystytte? Vai oletteko itsekin passiivisia, epäsosiaalisia, ei-niin-fitnessmalleja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen itse nörttinainen. Tavattiin toisemme it-alan töissä. Nappaaminen tapahtui niin että mies tuli meille pelaamaan tietokonepelejä kun mulla oli ihan uusi tehokas PC, otettiin siinä vähän kaljaa ja päädyttiin samaan petiin. Siitä asti alettiin olemaan yhdessä.

Me olemme molemmat aika erikoisia tyyppejä, varmaan moni diagnosoisi aspergeriksi tai as-piirteiseksi. On myös tosi kummallinen huumorintaju, mutta onneksi on molemmilla samanlainen. Esim. tykkäämme polttaa pieruja yhdessä :D Yhteiselo sopii mainiosti, olemme todelliset sielunkumppanit :D

Vierailija
24/28 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloimme seurustella kun hänelle tuli ero.

Itse olen humanistisen alan tyyppi, mutta nörttihenkinen kyllä (nuorena harrastin tähtitiedettä yms) joten yhteisiäkin kiinnostuksenaiheita on. Pelaamme molemmat tietokonepelejä esim ja pidämme sarjakuvista ja science fictionista.

Mies on nörtittyypilliseen tyyliin sosiaalisesti aika estynyt, psyyken puolen ongelmiakin on. Minä en ole ongelmaton mutta ihan eri suunnalla minun piruni. Olen aktiivinen, ulospäinsuuntautuva, positiivinen, kaikki päinvastoin kuin hänellä.

Välillä kaipaisin, että kumppanillani olisi enemmän samanlaista menemisen ja uuden halua kuin minulla, ja fyysistäkin toimeliaisuutta (vähemmän koneella istumista pliis!). Mutta toisaalta arvostan kovasti sitä etten koskaan tule täysin tajuamaan miten tuon toisen aivot toimivat, miltä maailma hänestä näyttää. Pitää mielenkiinnon yllä. Ja pidän tunteilemattomasta loogisuudestaan, vähän sellaisesta aspergertyyppisestä ajattelusta. Siihen voi aina luottaa.

Vierailija
25/28 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on sujunut yhteiselo jo lähemmäs 20 v. Mies tosin tekee paljon töitä (työpaikalla ja kotona), mutta on myös ihana isä lapsille.

Nuo as-piirteet ehkä katsotaan liittyvän nörttiyteen. Eivät ne hirveästi haittaa kunhan mies saa istua aina omalla paikallaan (ruokapöydässä, saunassa, olkkarissa), syödä haluamillaan ruokailuvälineillä, syödä aina samaa aamupalaa ja iltapalaa ja kunhan kotona on riittävän siistiä, niin miehen pää ei hajoa.

Ihana mies!

(Hänellä muuten on alaisina muutamia kivoja sinkkunörttejä, jotka eivät tunnu löytävän puolisoa millään.)

Vierailija
26/28 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
27/28 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2013 klo 13:41"][quote author="Vierailija" time="31.01.2013 klo 11:01"]

Luin ensin että KÖRTTImies ;) Millainenhan sellainen olisi??

[/quote]

Körttimiehet on ihan tavallisia miehiä, en usko, että heillä olisi mitään erityistä yhdistävää tekijää. Körtit ovat yleensä aika avarakatseisia, ehkä se vois olla sellainen piirre.

[/quote]

ja tukka sellainen patamallinen, sileä. Jakaus keskellä päätä.

Vierailija
28/28 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen löysin kierrätyskeskuksesta. Komea, hyvä isä ja keskustelija, kulinaristi ja kulturelli, ei lainkaan introvertti. Hyvä sängyssä!! Uuh ja woih! Mä niin fanitan, diggaan ja tykkään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme