Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajatusleikki! AV-palsta 20-25 vuoden päästä eli vuonna 2033 - 2038. Mitä sen ajan miniät

Vierailija
31.01.2013 |

keskustelevat anopeistaan eli meistä nykyisistä poikien äideistä :) Joten av-palsta v. 2033 ja keskustelun aiheena: mitä mieltä anopistasi? Millainen hän on?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuolloin varmaankin jo kuollut tai ainakin toinen jalka haudassa. Mä uskon, että me samat tyypit ollaan täällä palstalla vielä silloinkin, keskustellaan sit rollaattorimerkeistä ja miestemme potenssiongelmista. Tää on sillon jo kaukana vauva-aiheesta...

Vierailija
2/6 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun selaa tätä palstaa tuolta vuosien takaa, esim. 2005,

http://www.vauva.fi/keskustelut/2/aihe_vapaa/sivu/31699,

niin saattaa ihan unohtua, että oli vuosien takana menneisyydessä. Kun palaa nykyisyyteen, tuntuu, että hetkonen, tässä etusivullahan on samat aloitukset.

Eli, ei muutu keskustelunaiheet miksikään.

Paitsi tosiaan EHKÄ seassa on niitä sähköpyörätuolien vertailuja, ja joitain sähköisiä BMI-mittareita, joita anopilta on saatu.

Ja Voicet ja Idolsit ja BB:t ovat kenties vaihtuneet jonkin muun nimisiin ohjelmiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuolloin varmaankin jo kuollut tai ainakin toinen jalka haudassa. Mä uskon, että me samat tyypit ollaan täällä palstalla vielä silloinkin, keskustellaan sit rollaattorimerkeistä ja miestemme potenssiongelmista. Tää on sillon jo kaukana vauva-aiheesta...

että mitä mieltä teidän poikien tulevat vaimokkeet on teistä (anopeistaan) mieltä.

Vierailija
4/6 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kun sukupolvi on vaihtunut, tänne on tullut uudet miniät ja me nykyiset ollaan niitä anoppeja. Niin mitä ne puhuu meistä, anopeistaan :)

että mitä mieltä teidän poikien tulevat vaimokkeet on teistä (anopeistaan) mieltä.

Vierailija
5/6 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis 25v päästä

Vierailija
6/6 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä silloin anopit ovat pilanneet poikansa lapsentahtisella kasvatuksella. Antavat tietysti vinkkejä siihen ja marmattavat kun miniät eivät ole kotona tarpeeksi pitkään.

Anoppien hillitön materialismi kuvottaa uusia miniöitä. Anopit vaativat miniöiltä valtavaa panostusta lasten kanssa olemiseen. Itse he eivät edes jaksaisi lapsenlapsia hoitaa, sillä eivät ole vielä 70-vuotiaanakaan eläkeläisiä. Anoppi onkin yhä kateellinen vanhempiensa sukupolvelle. Yllättävän moni suuriin ikäluokkiin kuuluva sinnittelee yhä hengissä, eikä anoppi ole edelleenkään rikastunut perinnöllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän