Mikä tylsintä mitä on pakko tehdä lasten kans? Mä vihaan legoja!
En tideä mitään niin typerää kuin legoilla rakantelun!
Ja meillä kaikki kolme tenevaa rakentavat onnessaan - ja tarvitsevat apua kun ovat vasta 3, 5 ja 8v.
Mä vihaan, vihaan, vihaan legoja!
Kommentit (35)
lautapelin pelaaminen, suosikki-inhokki Hello Kitty lautapeli
ja leikkimistä. Legot on ihan ok jos vertaa johonkin "sit tää toukka menee kauppaan ja ostaa kaakaota ja kotona juo sitä kaakaota ja menee vaahteranlehden alle nukkuun".
Onneksi lapset on jo sen ikäisiä että leikkivät ilman mua. Huooh!
Ne teekutsut ovat aika jäätäviä, ne joissa juodaan "teetä" ja syödään "pullia" lastenhuoneen lattialla käyttäen nalleja tuoleina.
Myös saman kirjan lukeminen 157 kertaa oli karseaa, nyt onneksi isoin lapsista on sen verran iso että sille voi jo lukea oikeita pitkiä romaaneja, ja pienemmät tuntuvat pitävän siitä lukemistilanteesta sosiaalisesti vaikkeivat välttämättä juonta täysin ymmärräkään.
siis ei oo järkyttävämpää ja typerämpää peliä olemassa.
lautapelin pelaaminen, suosikki-inhokki Hello Kitty lautapeli
siis jos kyse on siitä muffinsi pelistä?
Tykkään näpräillä niillä leegoil, väritellä, piirellä ym. mutta just tyyliin sinä olet nyt koira ym. leikkejä en jaksa.
tai yleensäkin leikkiminen.
Minä nyt vain en ole leikkisä.
Vihaan kotileikkiä ym missä pitää olla jokin muu. Kauheinta on olla koira. Polvet mustelmilla kontata pöydän alle "koppiin". Huoh!
siis ei oo järkyttävämpää ja typerämpää peliä olemassa.
Kimble on maailmankaikkeuden turhauttavin peli, ja miksi siitä pitää tehdä jotain versioita? Tuli tosi huijattu olo joskus kun ostin jonkin maurikunnas-kummitusten-kaappikello-tmv-pelin joka osoittautui kimbleksi :E
Lukemisesta tykkään, voin lukea vaikka 157 kertaa saman kirjan eikä mua haittaa.
Taidat olla aika tyhmä ja yksinkertainen nainen? Kenties mamupatja?
Kuinka joku voi vihata legoja? Itse näpertelen niistä jotain aikaiseksi välillä kun lapset on jo nukkumassa.
Ja, itse vihaan lastenlauluja yli kaiken!
Pelaan mielelläni lasten kanssa ja on kiva lukea lapsille. Mutta jotkin "tää auto tulee täältä tosi lujaa ja törmää sun autoon" yms. jutut on ihan tyhmiä/tylsiä.
huh, ihan puistattaa ajatus lumiseen, märkään puistoon menosta. Maailman tylsin paikka.
pyytääkin aina et "äiti rakenna taas jotain kivaa legoista". Mutta... Mä vihaan Brio-rataa! En ymmärrä miten sillä pitäis leikkiä. Tai siis joo ymmärrän, mutta en osaa. Mut sitä pika saa onneks tehdä isin kanssa.
Etenkin näillä keleillä teen kaikkeni, ettei tarvitsisi viedä lasta ulos. Kesällä menettelee.
sellaisia leikkejä joissa lapsi määrää mulle jonkun roolin. Vaikka että mä olen hevonen ja laukkaan joku rätti selässä satulana ympäri taloa ja rouskutan nukkamattoa heinänä. Onneksi mies jaksaa näitä leikkejä paremmin. Hän leikkii tytön kanssa usein poneja, teekutsuja tai hääkauppaa. Minä tykkään lukea satuja, pelata joitain pelejä (UNO...) laulaa ja leikkiä eri laululeikkejä jne.
Sen sijaan inhoan sitä, kun pitää "syödä" tai "juoda" jotain. Esim. jossain hiekkalaatikolla kun lapsi tuo mulle hiekkakakun ja sitten pitää maiskutella, että onpas hyvää. Ei vain veny, tuntuu niin typerältä.
on karseinta mitä tiedän. Lapsi rakastaa sitä ja haluaa muovailla päivittäin, vaikka ei vielä ihan kunnolla osaa. Lopputuloksena on, että minä päädyn pipertämään hänelle ties mitä pupuja ja kissoja kynnenalustat täynnä vahaa. Muovailuvaha on myös ihan pirun vaikea pestä käsistä pois eikä haju lähde pesemälläkään!
Legoilla rakentelen mielelläni, samoin BRIO-radalla. Useimmat pelitkin on ihan jees. Kirjoja luen niin paljon kuin jaksavat kuunnella. Osaan lukea ilmeikkäästi ja ajatella samalla omia asioitani. ;)
Mutta askartelu ottaa aivoon. Meillä on iso kaapillinen täynnä askartelutarvikkeita, ja ne pitää aina levittää. Tuotokset on omituisia möykkyjä, joita sitten pitää säilytellä.
Täytyy myöntää, että ne teekutsut ja vauvanukkejen hoitaminenkaan ei ole kovin lystiä, mutta siihen joutuu onneksi harvoin. Lapsi leikkii roolileikkejä niin vähän, että silloin harvoin ihan mielelläni komppailen mukana.
Saman kirjan lukeminen 157:een kertaan. Tuomas-veturn katseluja se musiikkia. Anna mulle legoja millointahonsa, olisin onnellinen:-)