Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei yh-äiti hakeudu töihin tai kouluun?

Vierailija
31.01.2013 |

onko sielä kotona ja sossun luukulla oikeasti niin kivaa?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko yh-äitiytensä ajan.

Jätetääs yleistämättä ;).

Vierailija
2/31 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoidon ja oman työn/opiskelun yhdistelmä. Voin kuvitella, että on vaikea järjetää lapselle siedettävän pituiset hoitoajat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tarkoittanut sossun rahoja nostavaa ihmistä?

Vierailija
4/31 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

muiden ihmisten pitää elättää kun on itse niin laiska ettei jaksa käydä kuin lähi pubissa ryystämässä kaljaa ja sitten soitellaan lasten isälle et laita rahaa.

Vierailija
5/31 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoidon ja oman työn/opiskelun yhdistelmä. Voin kuvitella, että on vaikea järjetää lapselle siedettävän pituiset hoitoajat.

voin kertoa että ei ole vaikeaa.

Vierailija
6/31 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko yh-äitiytensä ajan.

Jätetääs yleistämättä ;).

-ap

Vierailija
7/31 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin yksinhuoltajaksi pari vuotta sitten. Saan ihan ok palkkaa, 3500 euroa kuussa miinus verot tietenkin, mutta menin sitten eron jälkeen sossuun pyytämään rahaa sidukkaan. Ei ne antanut!

Nostin hirveän äläkän ja tein valituksen mutten oo siltikään saanut rahaa sidukkaan. Ihan törkeetä sanoa suomea hyvinvointivaltioksi kun yh-mammoista ei pidetä huolta. Kyllä pää hajoo kaksin lapsen kanssa ja sidukkaa kuluu!

Vierailija
8/31 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti ihmettelen asiaa. -ap

Vierailija
9/31 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei yh-äiti hakeudu töihin tai kouluun?

Kyllä minä tein molemmat. Hankin toisen ammattini ollessani yh ja työllistyin (pätkiin tosin). Nyt olen työssäkäyvä etä-äiti.

Vierailija
10/31 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On toiminut yrittäjänä ja maksaa ihan omasta pussistaan nyt oleskelut kotosalla ja maailmalla. Päätin, että kun tilanne sen sallii niin keskityn vain lapsiini ja matkusteluun.

Vierailija
11/31 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

epäilen että tämä on provo.

Olen yh ja käyn töissä ihan niinkuin muutkin aikuiset. Tunnen kolme muutakin yksinhuoltajaa, joista kaksi käy töissä ja yksi opiskelee. Eivät saa mitään sellaisia tukia joita kahden vanhemman perhe ei saisi.

Vierailija
12/31 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoita että saisittekaan jotain spessu-tukia kelalta tai sossulta. tunnen vain todella monta yh.ta jotka eivät tee mitään ja sitten kehtaavat vielä pyytää lasten isältä rahaa joka raataa perse ruvella töissä että olisi sitä rahaa edes itselle. kunnioitan todella palkon äitejä jotka hoitavat yksin lapsen ja työt. -ap

Vierailija
13/31 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen mies joka tekee paljon töitä mutta en tienaa juuri mitään ja sitten pitää maksaa kotona makaavalle exälle elareita jotta tämä saa käytyä kampaajalla! mitä paskaa ! ap olen kanssasi samaa mieltä että heidät tulisi vaikka pakottaa johonkin kaatopaikalle töihin vaikka viikoksi että tietäisivät ettei se raha ilmaiseksi muulle tule!

Vierailija
14/31 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä yksinhuoltajaäidille. Yhdessä on lapsi tehty ja yhdessä siitä myös huolehditaan. Se kuka kuvittelee että lapsen ylläpitoon menee niin vähän rahaa että elareista jää jotain itselle, voisi katsoa vähän asioiden hintoja.

Saan itse elareita 150 euroa. Kun lasketaan yhteen ruoka, päiväkotimaksut, vaatetus yms, tulee summaksi paljon enemmän kuin 300 euroa (oma osuuteni 150 ja isän osuus 150).

Vierailija
15/31 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä yksinhuoltajaäidille. Yhdessä on lapsi tehty ja yhdessä siitä myös huolehditaan. Se kuka kuvittelee että lapsen ylläpitoon menee niin vähän rahaa että elareista jää jotain itselle, voisi katsoa vähän asioiden hintoja.

Saan itse elareita 150 euroa. Kun lasketaan yhteen ruoka, päiväkotimaksut, vaatetus yms, tulee summaksi paljon enemmän kuin 300 euroa (oma osuuteni 150 ja isän osuus 150).

Vierailija
16/31 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

15, säälin tuota eksääsi että hänellä on lapsi kaltaisesi miehen kanssa.

Kanna vastuusi äläkä inise.

Vierailija
17/31 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sille eksälle mene, vaan oman lapsesi elämiseen. On varmaan vaikeaa olla niin katkera että mielummin antaisi oman lapsensa kärsiä kuin maksaisi oman osuutensa.

Vierailija
18/31 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä on juuri se vitsi. miehelle sanotaan että kanna vastuusi äläkä inise mutta nainen saa olla kotona eikä edes yritä hakea töitä.. toinen kummallinen asia on että äidille myönnetään huoltajuus ja hän päättää että isä ei saa tavata lasta mutta kuitenkin hänen pitää maksaa elatus maksut!

Vierailija
19/31 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tutkittu, että yksinhuoltajen älykkyysmäärä ei riitä siihen. Ja kansainvälisten tutkimusten mukaan yksinhuoltajuus jopa tyhmentää tyhmää entisestään. Nyt on menossa iso Akatemian rahoittama tutkimus, jolla yritetään löytää keinoja siihen, ettei tyhmyyden aiheuttama tv- ja nettiriippuvuus tarttuisi yksinhuoltajan lapsiin. Nimittäin 89 prosenttia yksinhuoltajista katsoo televisiota 92 prosenttia enemmän kuin kahden huoltajan perheessä. Minusta on väärin, että yhteiskunnan rahoilla - ydinperhevanhempien verovaroin - rahoitetaan tällaisia hyödyttömiä tutkimuksia. Tietäähän sen nyt ihan ilman tutkimuksiakin, että tyhmyys ja riippuvuudet periytyvät polvesta polveen.

Vierailija
20/31 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sille eksälle mene, vaan oman lapsesi elämiseen. On varmaan vaikeaa olla niin katkera että mielummin antaisi oman lapsensa kärsiä kuin maksaisi oman osuutensa.

mutta voisi se nainenkin osansa tehdä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi