En jaksa enää tätä mamujauhantaa
Nyt helvetti oikeasti, kuka täällä oikeasti oksentelee palstan koko ajan täyteen noita "voi kun monikulttuuri on ihanaa (hahhah kun olen sarkastinen)" tai "rajat kiinni mamuilta" -aloituksia?
Maahanmuutosta ja siihen liittyvistä asioista voi olla toki montaa mieltä, enkä sitä ole tässä kommentoimassa sen kummemmin, mutta tuollainen palstaspämmi on vain ihan uskomattoman ärsyttävää ja typerää, olipa aihe sitten mikä tahansa. Jos tahtoo jauhaa koko ajan maahanmuuttoasioista, eikö sille ole muka vauvafoorumia sopivampia paikkoja?
Kommentit (8)
kehotetaan sua menemään hommafoorumille tai sitten olet persu.
rakentavaa ja hedelmällistä.
puolustatko avoimesti näiden ei-suomalaisten tekemiä raiskauksia ja muita törkeyksiä, ja sakkojen jälkeen he vain uusivat rikoksensa, koska se on heistä kivaa (räkäsistä nauruista päätellen) ja tuomiot ovat mitättömiä?
Onko oikein?
Rasittavaa rasistipaskaa joka käänteessä... Itse olen ajatellut sen niin, että mielenterveysongelmaisia on moneen lähtöön ja itse näemme näissä rasistiviesteissä aina muutaman niistä.
Voin vain olla tyytyväinen, etten elä itse niin surullista elämää jossa noita asioita tarvitsisi miettiä tuohon tyyliin ja vielä oksentaa niitä julkisesti. Samalla toki jätän avaamatta kyseiset ketjut!
että nuo tähänkin ap-raukalle vastanneet rasistit on oikeasti teinipoikia trollaamassa. Jotenkin toki sukupuolisesti "hämmentyneitä" sellaisia, kun eivät suostu sitä myöntämään vaan oikeasti yrittävät esittää av-mammaa.
rkp:sta:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Axel_Olof_Freudenthal
kohta rotuopit on kyllä erikoinen.
Huomaa että kermaperseillä on liian helppo elämä ja olemattomat ongelmat, kun on aikaa noin paljon kyttäillä toisia.
että nuo tähänkin ap-raukalle vastanneet rasistit on oikeasti teinipoikia trollaamassa. Jotenkin toki sukupuolisesti "hämmentyneitä" sellaisia, kun eivät suostu sitä myöntämään vaan oikeasti yrittävät esittää av-mammaa.
että jos on maahanmuuttokriittinen niin on automaattisesti mies, vai?
Viimeinkin palstalla on tajuttu alkaa keskustelemaan yhteiskunnan oikeista ongelmista, ja silti joku haluaa hiljentää totuuden äänen.