Yksinhuoltaja leikkaukseen, mihin lapset?
Mitä jos yksinhuoltaja joutuu leikkaukseen eikä turvaverkkoja ole, mihin lapset siksi aikaa? Tyyliin 1-2 vrk sairaalassa. Sen jälkeen, 2 viikon toipilasaika, miten lapsista voi silloin huolehtia?
Kommentit (10)
Saisiko lastenhoitajan siis kotiin useammaksi päiväksi. Asuuko se täällä?
maksaisi MLL:n hoitajan, nehän tarvittaessa asuvat perheessä.
Tosin kyseessä ei ole leikkaus,mutta kipeä tulen olemaan.
Miksei isä voi hoitaa?
Isä on pahasti alkoholisoitunut.
lasten isä lainkaan maisemissa, ja omat vanhemmat/kummi/sukulaiset ei suostu hoitamaan. Mitä tälläisessä tilanteessa yleensöä tehdään?
Veljeni (yh-isä) joutui onnettomuuteen, mutta mä saatoin mennä hoitovapaalla lapseni kanssa hoitamaan hänen lapsiaan.
Veljeni (yh-isä) joutui onnettomuuteen, mutta mä saatoin mennä hoitovapaalla lapseni kanssa hoitamaan hänen lapsiaan.
No siis, sukulaisia olisi jokunen, mutta asuvat niin kaukana että miten isomman lapsen koulu sitten. Vai viikko pari koulusta lomaa.
Pitäisi varmaan alkaa kehitellä sitä turvaverkkoa...
Lähinnä ajattelin sitä että ONKO tällaisille tilanteille oikeasti jotain valmista ratkaisua. Kaikilla kun ei ole ex-puolisoa, sukulaisia tai niin hyviä tuttaviakaan kuvioissa mukana.
No siis, sukulaisia olisi jokunen, mutta asuvat niin kaukana että miten isomman lapsen koulu sitten. Vai viikko pari koulusta lomaa.
Pitäisi varmaan alkaa kehitellä sitä turvaverkkoa...
Lähinnä ajattelin sitä että ONKO tällaisille tilanteille oikeasti jotain valmista ratkaisua. Kaikilla kun ei ole ex-puolisoa, sukulaisia tai niin hyviä tuttaviakaan kuvioissa mukana.
Meillä vielä yhdellä lapsella vakava perussairaus, joten kenen tahansa hoitoon lasta ei voi laittaa... täytyy vaan toivoa, että itse selviää seuraavat 10 vuotta pahemmin sairastumatta :/
otetun hoitajan? Tai jos satut olemaan riittävän varakas niin sitten voit toki itse maksaa sellaisen. Riippuu varmaan myös millä paikkakunnalla asutte, minkälaisia palveluja on tarjolla. Minkäikäisiä lapset ovat?