Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko outoa jos 22-vuotiasta miestä

Vierailija
12.01.2013 |

ei ole kukaan suudellut eikä se ole edes halannut ketään naista...?

Tunnetteko tällaisia tapauksia? Pitääkö juosta karkuun? En tahtoisi...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksessasi, Ap, sanot, ettet tahtoisikaan juosta karkuun - älä ihmeessä juoksekaan! Toki rauhassa kannattaa edetä, varsinkin jos mies on kokematon. Jos hän nyt on sinusta kiinnostunut, tunteita todella on varmasti paljon pelissä. Mikäs sinua estäisi häntä halaamasta? Minulla on kolme poikaa. Ensinnäkin pojathan kehittyvät tyttöä hitaammin. Voisin hyvin kuvitella, että vanhin heistä, joka on ujo eikä kovin seurallinen isossa joukossa ja onka aika menee urheilussa, olisi hyvin kokematon 22-vuotiaana. Mutta jos hän johonkuhun kiintyisi, olisi toinen hänelle varmasti hyvin tärkeä ja hän olisi uskollinen ja hellä. :)

Olen itse samanikäinen ja takana on teiniseurustelujen lisäksi myös pitkä suhde josta minulla on lapsikin ja tämänkin takia mietin olemmeko liian erilaisia, ja aiheutuuko tästä vain ongelmia.

Ja juu, karkuun en haluaisi juosta.

Vierailija
2/10 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei kait sitä silti karkuun tartte juosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te vaan olette tehneet kaikista miehistä jotain seksihirmuja. Te olette sairaita, mutta miehet normaaleja.

Vierailija
4/10 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan ole löytänyt hänelle tarpeeksi prittyä vuumania eli ei ole kolahtanut.

Vierailija
5/10 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ollaan oltu yhdessä 4v, 2lasta. Minusta oli outoa, mutta onneksi en juossut karkuun;)

Vierailija
6/10 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli "maalla" asuessaan ujo ja arka, nyt on ollut lähes 2 vuotta kaupungissa ja vaikuttaa siltä että on tavannut pikkujouluissa jonkun tytön jonka "tietokonetta meni taas korjaamaan".

Siis asiallinen nuori mies, joka ei vain aiemmin ollut löytänyt sopivaa seuraa.

Vierailija
7/10 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän vastaavan yli 30v:n(tarkkaa ikää en muista) tyypin. Kaiken lisäksi asuu äitinsä kanssa ja äiti elättää hänet.

Suosittelisin juoksemaan karkuun, taustalla saattaa olla muutakin outoa.....

Vierailija
8/10 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edes joku sukulainen joskus. Tai ala-asteen opettaja kevätjuhlassa.

Vierailija
9/10 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edes joku sukulainen joskus. Tai ala-asteen opettaja kevätjuhlassa.

Vierailija
10/10 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksessasi, Ap, sanot, ettet tahtoisikaan juosta karkuun - älä ihmeessä juoksekaan! Toki rauhassa kannattaa edetä, varsinkin jos mies on kokematon. Jos hän nyt on sinusta kiinnostunut, tunteita todella on varmasti paljon pelissä. Mikäs sinua estäisi häntä halaamasta?

Minulla on kolme poikaa. Ensinnäkin pojathan kehittyvät tyttöä hitaammin. Voisin hyvin kuvitella, että vanhin heistä, joka on ujo eikä kovin seurallinen isossa joukossa ja onka aika menee urheilussa, olisi hyvin kokematon 22-vuotiaana. Mutta jos hän johonkuhun kiintyisi, olisi toinen hänelle varmasti hyvin tärkeä ja hän olisi uskollinen ja hellä. :)