Miksi meidän Puustellin keittiöön suhtaudutaa näin?
Eräillä on nyt joku ihme juttu kun meidän keittiöstä kuittailla ja arvostella:
En olisi kyllä itse tuota allasta ottanut.
Liikaa maksoitte kyllä kaikesta kun tätä katsoo.
Puustelli on paska.
Onpa pieni keittiö.
Ihan kiva, mutta...
Liian kallia kyllä meille
Jne.
Miksi tällaisia komentteja? Meidän keittiöön haluttiin täyspuiset ovet, kivitasot, välitilaan lasi ym.
Kommentit (65)
Voin käsi sydämellä sanoa, etten tiedä kenenkään laajan ystävä- ja tuttavaperheeni keittiön valmistajaa! Enkä välitä. En myöskään ole ikinä kuullut, että kenenkään keittiötä tai kotia muutenkaan olisi kommentoitu noin.
Mitä porukkaa siellä omakotialueilla (vai onko tämä vain mun ennakkoluuloa?) asuu? Talo- ja keittiövalmistajat elämää suurempia asioita. Minulle talon, asunnon, mökin tai minkä tahansa luukun tekee siellä asuvat ihmiset. Ja mieluummin puhun heidän kanssaan mistä tahansa muusta kuin seinistä, katosta, lattioista tai kaapinovien saranoista!
[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 10:47"]
Meillä Puustelli oli toiseksi halvin, valitsimme sen koska myyjä tuli meille kotiin joka kerta, eikä meidän tarvinnut pienten lasten kanssa lähteä liikkeeseen suunnittelemaan keittiötä.
Huomaa, että aika moni ylläpitää sitä Puustellin mainetta joko huonona tai kalliina, eipä me asiakkaat juuri siitä välitetä mitä tästäKÄÄN firmasta ajatellaan. Makuuhuoneen iso kaapisto meillä on Ikeasta, ja sekin on ollut hyvä.
Taistelkaa keskenänne. Mutta kyllä se ihan fakta on, että ihmisillä on vahvoja mielipiteitä joita heidän on pakko tuoda esille kun kuulevat jonkun merkin jota sitten inhoavat. Ei eroa mitenkään, jos joku sanoo olohuoneen sisustuksen olevan Ikeasta - haukut siitäkin saa niskaansa, koska ihmiset nyt vaan on ... kusipäitä.
[/quote]
No ainakaan en hauku tietämättömyyttäni - molemmat on kokeiltu, Puustelli ja toinen joten vertailupohjaa on.
jokainen tekee omanlaisen keittiönsä, ihan tyhmää toisten keittiöiden tai muutenkaan kotien arvostelu. Ehkä ne haluis uuden keittiön mutta ei varaa?
Me laitettiin viime kesänä entisen asukkaan laittama puustellin keittiö pois ja ikeaa tilalle. Saatiin huomattavasti enemmän kaappitilaa perheelliseen tarpeeseen entiseen verrattuna. Ja olen tyytyväinen, jotain siihen vielä vois kehitellä, mutta se sitten joskus.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 18:54"]
[quote author="Vierailija" time="31.01.2013 klo 14:03"]
En olisi kyllä itse tuota allasta ottanut.
Liikaa maksoitte kyllä kaikesta kun tätä katsoo.
Puustelli on paska.
Onpa pieni keittiö.
Ihan kiva, mutta...
Liian kallia kyllä meille
Jne.
[/quote]
Nämä kaikki kommentit tarkoittaa sitä että keittiönne on ruma kuin orangin hanuri, ihmiset ei vaan sano sitä suoraan kun yrittävät ollakohteliaita. Itsekin sanon aina että "no onpas ne erikoiset" jos jollain on vaikka uudet, nk. hienot verhot ja minusta ne on kamalat.
Mulla itsellänikin tulee sanasta Puustelli semmoinen inhon värähdys, lähinnä kun ne on niin rumia ja ylihintaisia, en ole kuullut positiivisia kommentteja palvelusta yms.
[/quote]
Mä olen aina ihmetellyt ihmisiä jotka ovat niin mielikuvituksettomia etteivät osaa sanoa mitään positiiviselta kuulostavaa. Esim. tuon onpa erikoiset. Sehän tarkoittaa kuulijalle juuri että onpa niin v*tun rumat, miten ihmeessä keksitkään ripustaa noin järkyttävät verhot ikkunaasi... Itse olisin vaikka kehunut verhoissa jotain värisävyä jos siitä tykkäisin. Saatan vaikka sanoa että kivan keltaiset vaikka kuvio ois jotain ihan uskomattoman järkyttävää. Tai saattaisin sanoa että verhot sopii hyvin tähän keittiöön, jos värit eikä kuvio olisi minun mielenmukaiset. Aina voi myös sanoa että uusi keittiö/koti tms kuvastaa omistajaansa ihan täydellisesti.
Mutta ei, jollakulla ihan pakko päästä sanomaan tavalla tai toisella että ootpa valinnut perseestä kaiken...
Meillä Puustelli oli toiseksi halvin, valitsimme sen koska myyjä tuli meille kotiin joka kerta, eikä meidän tarvinnut pienten lasten kanssa lähteä liikkeeseen suunnittelemaan keittiötä.
Huomaa, että aika moni ylläpitää sitä Puustellin mainetta joko huonona tai kalliina, eipä me asiakkaat juuri siitä välitetä mitä tästäKÄÄN firmasta ajatellaan. Makuuhuoneen iso kaapisto meillä on Ikeasta, ja sekin on ollut hyvä.
Taistelkaa keskenänne. Mutta kyllä se ihan fakta on, että ihmisillä on vahvoja mielipiteitä joita heidän on pakko tuoda esille kun kuulevat jonkun merkin jota sitten inhoavat. Ei eroa mitenkään, jos joku sanoo olohuoneen sisustuksen olevan Ikeasta - haukut siitäkin saa niskaansa, koska ihmiset nyt vaan on ... kusipäitä.