Miksi meidän Puustellin keittiöön suhtaudutaa näin?
Eräillä on nyt joku ihme juttu kun meidän keittiöstä kuittailla ja arvostella:
En olisi kyllä itse tuota allasta ottanut.
Liikaa maksoitte kyllä kaikesta kun tätä katsoo.
Puustelli on paska.
Onpa pieni keittiö.
Ihan kiva, mutta...
Liian kallia kyllä meille
Jne.
Miksi tällaisia komentteja? Meidän keittiöön haluttiin täyspuiset ovet, kivitasot, välitilaan lasi ym.
Kommentit (65)
mutta itse en kyllä ottanut Puustellin kyökkiä, ihan vain hinnan takia. Sen kummempia ne ei ole kuin muillakaan mutta hintaa on rutosti enemmän.
JOs haluaa maksaa niin miksipä ei, se on jokaisen oma asia. Kalliita on muitakin, mutta myös liuta halvempia
[quote author="Vierailija" time="31.01.2013 klo 14:03"]
En olisi kyllä itse tuota allasta ottanut.
Liikaa maksoitte kyllä kaikesta kun tätä katsoo.
Puustelli on paska.
Onpa pieni keittiö.
Ihan kiva, mutta...
Liian kallia kyllä meille
Jne.
[/quote]
Nämä kaikki kommentit tarkoittaa sitä että keittiönne on ruma kuin orangin hanuri, ihmiset ei vaan sano sitä suoraan kun yrittävät ollakohteliaita. Itsekin sanon aina että "no onpas ne erikoiset" jos jollain on vaikka uudet, nk. hienot verhot ja minusta ne on kamalat.
Mulla itsellänikin tulee sanasta Puustelli semmoinen inhon värähdys, lähinnä kun ne on niin rumia ja ylihintaisia, en ole kuullut positiivisia kommentteja palvelusta yms.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2013 klo 14:57"]Olen kuullut pelkästään negaa puustellin keittiöistä, työnlaatu huono, tulee väärän kokoisia ovia joita ei millään tultais vaihtamaan, työtasot leikattu väärän kokoisiksi, uusia oikean kokoisia yritetään laskuttaa asiakkaalta jne... Joltain kuulin et ois samaa puljua sen halpis talofirma kastellin kanssa, ja siksi työn jälki huonoa niinkuin halpistaloissakin.
[/quote]
Puustelli ja Kastelli on sisaruksia, samaa firmaa
Noh, puustelli nyt on ylihintainen ja huonolaatuinen. Samaa tavaraa kuin muutkin (rungot ja mekanismit) - silti yrittävät olla "parempia"
Kokemusta on, valitettavasti otimme edelliseen taloomme kalusteet Puustellista. 4 vuotta ja puiset ovet oli ihan päreinä, väri haalistunut, pienikin kosteusroiske pilasi puupinnan jne.
Nyt meillä on Kvikin keittiö mikä tuplakoostaan huolimatta maksoi vain puolet (ja nyt on kivitasot, ennen laminaatti). 8 vuotta ja uudenveroiset:D
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 18:48"]
Timo Puustellin takia.
[/quote]
Millä tavalla hän liittyy asiaan? Puustelli on lestadiolainen firma ja Timo Puustelli helluntailainen.
Millaisia saatanan tolloja teidän kotona vierailee? Ei tulisi mieleenkään arvostella toisten kotia missään tilanteessa enkä omassa kodissanikaan kuuntele mussutusta ei oo kyl tarvinnutkaan en nimittäin hengaile sivistymättömien moukkien kanssa
No olen huomannut, että okt:n rakennuttaneet tai rakentaneet tarvitsevat jatkuvasti kehuja talostaan ja ratkaisuistaan. Vähän kuin tuoreet vanhemmat tarvitsevat jatkuvasti kehuja vauvastaan.
Puustellilla rumia keittiöitä? Samoja eri valmistajien ovia on kyllä monilla myyjillä :-).
Puustellin mainonta on suorastaan luotaantyöntävää: "nyt kiviallas puoleen hintaan, jäljellä kaksi, voin varata teille huomiseen saakka!". Ja huomaamatta jokin muu osa sitten on tuplahintainen verrattuna kilpailijaan.
Tämä on myös syy miks en koskaan haluu ketään kotiimme paitsi tietty ihan lähimpiä ihmisiä
Sanoisin että sen vuoksi koska Puustelli on ylihintaista. Eikä ole kovin suuressa nosteessa. Vähän kuin Vepsäläinen.
Voi olla sitä kateellisuuttakin.
No kertokaa nyt minkä valmistajan ovia Puustelli myyvät?
T: utelias joka käytti paikallista keittiötoimittajaa (ei Puustelli)
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 19:11"]No olen huomannut, että okt:n rakennuttaneet tai rakentaneet tarvitsevat jatkuvasti kehuja talostaan ja ratkaisuistaan. Vähän kuin tuoreet vanhemmat tarvitsevat jatkuvasti kehuja vauvastaan.
[/quote]
Ei koske vain rakentajia. Yleensä asuntoa rempanneet tai ihan vaikka uuden kodin ostaneet kuulevat mielellään kommentteja asunnostaan. Vaikka yleensä aika turhaan, ei tuppisuukansa välttämättä sano ääneen vaikka tykkäisi kovastikin.
Otin puustellin keittiön ja saan 2000 eu takaisin vuoden lopussa. Ostin kodinkoneetkin uudet. Maksoihan se mutta maksettu on ja siinä on mulle iäksi keittiötä. En ole huomannut vielä kenenkään olevan kateellinen tai hyvin peittävät.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 20:15"]
Otin puustellin keittiön ja saan 2000 eu takaisin vuoden lopussa. Ostin kodinkoneetkin uudet. Maksoihan se mutta maksettu on ja siinä on mulle iäksi keittiötä. En ole huomannut vielä kenenkään olevan kateellinen tai hyvin peittävät.
[/quote]putkirempan yhteydessä, tuli nk ryhmäalennus.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 19:00"]
[quote author="Vierailija" time="31.01.2013 klo 14:57"]Olen kuullut pelkästään negaa puustellin keittiöistä, työnlaatu huono, tulee väärän kokoisia ovia joita ei millään tultais vaihtamaan, työtasot leikattu väärän kokoisiksi, uusia oikean kokoisia yritetään laskuttaa asiakkaalta jne... Joltain kuulin et ois samaa puljua sen halpis talofirma kastellin kanssa, ja siksi työn jälki huonoa niinkuin halpistaloissakin.
[/quote]
Puustelli ja Kastelli on sisaruksia, samaa firmaa
[/quote]mulle sattui todella hyvä asentaja, ei ole valittamista. Sitä ennen maalautin keittiön kattoa myöten ja 5 kertaa sain huomauttaa kun en ollut tyytyväinen. Onneksi en maalauttanut mitään muuta.
Itse oon hyvin tyytyväinen Puustellin keittiöön, ei ole ihan tavanomainen ja maksoihan se. Saan täyden kotitalousvähennyksen. Ikeasta oon kuullut negaa ja en edes ajatellut sitä vaikka käynkin monesti Ikeassa.
Epäkohteliasta, mutta pakko myöntää että itseäni huvittaa aina puustellin omistajat. Samaa tavaraa ylihinnalla! Ja ei, en ole kateellinen koska vasta rakensimme ja keittiö on just niin kuin haluttiin :)
Epäkohteliasta, mutta pakko myöntää että itseäni huvittaa aina puustellin omistajat. Samaa tavaraa ylihinnalla! Ja ei, en ole kateellinen koska vasta rakensimme ja keittiö on just niin kuin haluttiin :)
Itse en Puustellin keittiökaapistojen laatua aseta kovinkaan korkealle. Aikanaan seurasin kun tutuille käytiin Puustellin keittiö asentamassa ja laatu ei kyllä ollut hintansa arvoista. Kaapiston ovillahan on omat valmistajansa. Kivitasot ovat mielestäni sellaisia joista voikin olla ylpeä. Eli suurin osa kommenteista on varmaankin kateuden aikaansaamaa. Fiksu pitäisi suunsa soukemmalla on se keittiö sitten mistä hyvänsä.
Pitkää ikää toivotan keittiöllenne.