Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Outoa kemiaa kahden ihmisen välillä - onko sulle käynyt näin?

Vierailija
07.12.2005 |

Kävinpä tuossa taas isossa tavaratalossa ostoksilla. Menin osaston kassalle ja huomasin tuijottavani ' tuttua' miesmyyjää joka myös tunnisti minut, näin sen hänen katseestaan. Olen reilut viisi vuotta sitten asioinut hänen kanssaan ja juteltiin silloin lyhyesti ja asiallisesti. Sen jälkeen kun olemme kohdanneet, vaikka tavaratalon liukuportaissa, niin aina sama juttu, hätkähdys=ikäänkuin salama löisi.

En tiedä mistä tämä oikein kertoo ja kuvittelenko vain kaiken...olen naimissa oleva perheenäiti ja muutakin tuumattavaa kyllä riittää. Tämä kohtaaminen vain jäi mieleen, kun se ' salama' taas tuntui. Hölmöähän tämä on, vai kuinka???!

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävi näin. Tunne ei vain ole säkenöivä, vaan äärimmäisen hyvä ja lämmin on hänen lähellään olla. Onneksemme molempien elämäntilanne on sellainen, että voimme kokeilla toimiiko tämä (molemmat olemme eronneet ja omillamme). Ja on toiminut tähän asti. Päivä päivältä rakastun syvemmin ja tiedän, että tuo mies on minua varten luotu. Hieno tunne.

Vierailija
42/47 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ups

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihastelen ja samalla ihmettelen ihmisiä, jotka kohtaavat merkityksellisiä asioita, mutta eivät kuitenkaan uppoudu niihin. Ikään kuin vai maistelevat ihanaa asiaa, mutta eivät syö koko palaa. Tässä nyt siis esimerkkinä outoa kemiaa aiheuttavan ihmisen kohtaaminen.

Itse olen hyvin erilainen. Silloin harvoin, kun kyynistynyt mieleni kohtaa ihmisen, joka koskettaa sisintäni, valtaa mieleni iso kaipuu tämän ihmisen luo. Ystäväksi tai mikä tilanne kulloinkin sitten on. Mietin tilannetta päivin öin ja arvon erilaisia ratkaisuja päässäni. Koko ihminen menee vallan sekaisin. Ehkä olen maailman pehmoin ihminen, mutta tyytyväinenkin itseeni näin. On hienoa, että asiat pysäyttävät! ; )

Vierailija
44/47 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ja erään miespuolisen ystäväni välillä on tällaista kemiaa. Hassua, että tänään luin juuri tämän ketjun, sillä eilen suutelin tätä miestä. Halusin vain tietää miltä se tuntuu, ei muuta. Ja hyvältähän se tuntui, mutta oman miehen kanssa aina paremmalta. En ole ihastunut tähän mieheen eikä hän ole edes millään lailla minun tyyppiäni, mutta kemiat pelaa.

Samoin pelaa kemiat erään naismyyjän kanssa. Olen monesti nähnyt hänet baarissa ja haluaisin mennä juttelemaan, mutten kehtaa. Häneen olen ehkä vähän myös ihastunut.

Vierailija
45/47 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihailen tätä miestä suunnattomasti. En tunne kunnolla. Oma mies on ja oon naimisissa ja lapsiakin on.

Kivoja päiväunelmia jotka piristävät, mutta samalla tekevät hajamieliseksi.

Vierailija
46/47 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä tuttua näin aina mieheni seurassa ja tuntui vähän tyhmältä esim. kun tyyppi tuli avaamaan meille oven ja tuijotettiin toisiamme siinä mieheni silmien alla.. Nam, ihana mies, en tiedä kävisikö vallan hullusti jos jotain fyysistä tulisi.. Sukat kun pyörii jo nyt jaloissa ;)

Vierailija
47/47 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihmeellistä kemiaa olen kokenut joskus jotain naista kohtaan, se ei kuitenkaan ollut samanlaista.

Ja tämä " salamamies" ei tosiaankaan vastaa käsitystäni komeasta miehestä :))).