Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Ennen lapsia, millaisesta kokoonpanosta (lapsia, monta) haaveilit?

Vierailija
31.01.2013 |

Eli ennen kun sinulla oli yhtään lasta, niin mikä oli haaveesi perheestäsi? Montako lasta, millä ikäeroilla ja itä sukupuolta?

Miten sitten kävi? Mitä tuli ja onko hyvä asia, että ei tullut mitä toivoit?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilin viidestä - kuudesta lapsesta 2-3 vuoden ikäerolla. Todellisuudessa meillä on yksi neljävuotias ja toinen masussa. Sitten ei tule enempää. Minulle olisi riittänyt yksikin, mutta kyllä kaksikin on ok.

Vierailija
22/35 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

halusin aina vaan poikia, leikin aina vaan poikanukeilla ja itsekin halusin olla leikeissä poika.

Myöhemmin ja aikuisempana haaveilin 4-5-lapsesta niin, että ensin kaksi tyttöä, sitten kaksi poikaa + jompi kumpi.

Olen saanut 3 maailman ihaninta poikaa, enkä usko enää lapsia tekeväni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin muhun iskostunut mielikuva että mulla olis ainakin yks poika mutta mites kävikään neljä kaunista tytärtä tuli::D Ikäerot toiveena pari kolme vuotta ja niin kävikin.

Vierailija
24/35 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 lasta sitten sain ja 3 keskenmenoa ikävälillä 27v -35v.Eli sinänsä haave oli aika todellisuutta vastaava.

Nyt olen 47v ja mulla on 3 teiniä ja olen niin onnellinen ettei lapsia ole enempää.

Vierailija
25/35 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli sitten 2 tyttöä ja 3 poikaa

Vierailija
26/35 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän tyttöjä kuin poikia. Olen vl ja mieskin on. Molemmat suuresta perheestä. No sain kaksi kehitysvammaista poikaa. Olen hieman pettynyt. Enempää lapsia ei tule, ei jaksa koko aikaa nykyisiäkään.

Vierailija
27/35 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 tai 3 tyttöä ja 1 tai 2 poikaa, silleen että saisin ekan parikymppisenä ja vikan neljäkymppisenä ja muut siinä välissä mahdollisimman isoilla ikäeroilla.

Sainkin pojan 22-vuotiaana. Sen jälkeen on kaikki mennyt päin h*lvettiä. Nyt 28-vuotiaana minulla on pieni haave että ehkä vielä joskus 10 vuoden päästä saisin sen prinsessan, mutta voin kyllä 99% varmuudella sanoa että ainokaiseksi lapseni jää.

Vierailija
28/35 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ennen kun sinulla oli yhtään lasta, niin mikä oli haaveesi perheestäsi? Montako lasta, millä ikäeroilla ja itä sukupuolta?

Mutta "vahingon" kautta päädyin äidiksi ja se on ollut ihanaa! Nyt 3 lasta, kaksi reilun vuoden ikäerolla ja kuopus sitten iltatähtenä :)

En olisi näin selväjärkinen ja tasapainoinen jos minulla ei olisi miestäni ja lapsiani. Eli perhe pelasti minut. En uskalla ajatella missä olisin ilman heitä.

Vierailija
29/35 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-3v ikäerolla. Haaveilin myös kaksosista. Kuvitelmissa oli kaksi tyttöä ja poika, neljäs jompikumpi iltatähti. :)

Nyt meillä on 4v tyttö ja toinen lapsi tulossa (nähtävästi myös tyttö). Enempää lapsia ei ole suunnitelmissa. Pitkään ajattelin että kaksi olisi liian vähän, mutta elämän heittelyjen myötä ollaan ikionnellisia jos meille kaksi lasta suodaan. :)

Vierailija
30/35 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin mieheni. Halusimme molemmat ison perheen, sillä olemme molemmat isoista perheistä.

Menimme nuorena naimisiin ja olin siis jo 19-vuotiaana raskaana, esikoinen syntyi 20 vuotta täytettyäni. Seuraavat kaksi tulivat vähän alle kahden vuoden ikäeroilla. Neljäs raskaus meni kesken ja se aiheutti niin pahan kohtutulehduksen, että minulta jouduttiin poistamaan kohtu. Enempää lapsia siis emme voi saada.

Meillä on kolme ihanaa lasta, mutta toivottiin enemmän. Kirpaisee aina, kun joku ilmoittaa raskaudestaan, sillä minun piti olla vauvan äiti parikymmentä vuotta.. Nyt kaikki omat lapset ovat jo koululaisia.

Vierailija
31/35 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Kolmesta lapsesta, poikia. Ikäeroa en miettinyt.

-Sain ne kolme komeeta poikaa, mutta myös tytön kaupanpäälle. Ihan täydellistä siis.

Vierailija
32/35 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että saisi edes sen yhden ja voi kun se olisi tyttö. Jos jopa kaksi niin sitten toinen voisi olla vaikka poikakin, ja ikäeroa joku 3 vuotta. Tyttö siksi, että mulla oli todella olematon isäsuhde ja tiesin että mieheni on täysin toisenlainen isä eli siis toivoin hyvää isäsuhdetta lapselleni.

Noh: kolme poikaa, ikäerot 3v2kk (eli se meni kuin strömsössä) ja 2,5v (ei sit ihan).. Ja näin on TOSI hyvä:)

Vierailija
33/35 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen miestä ja lapsia (tässä järjestyksessä) en tahtonyt lapsia lainkaan.

Sitten tapasin täydellisen miehen, täydellisen isähahmon (siis olisi ollut suuri synti jättää tämä mies ilman lapsia), joka tahtoi lapsia.

Haave muuttui 4 tyttölapseksi.

Saimme 2 tytärtä ja yhden pojan. Näissä kolmessa lapsessa lapsilukumme on täysi, neljättä ei enää tule - eikä se tyttösarja enää olisi mahdollista muutenkaan. ;)

Vierailija
34/35 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuen 0-8 lasta :). Reaslistisin oli ehkä kaksi lasta n. 4-5 vuoden ikäerolla.

Tällä hetkellä meillä on yksi leikki-ikäinen lapsi. Perhekoko tuntuu hyvältä, mutta yksi lapsi lisää ei ole täysin poissuljettu vaihtoehto.

Vierailija
35/35 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni kanssa taas neljästä pojasta. En tiedä miksi? Se näyttää vaan niin somalta kun on pieniä poikia talo täynnä.

Meillä on nyt kaksi poikaa ja pieni tyttö. Mukava kokoonpano tämäkin. Enempää ei tule.