haluan perua joulun, ov
vituttaa kun mua ei auteta. Meillä on iso talo, reilu 200m2. mä olen ainoa joka täällä siivoaa ja pesee pyykkiä. Juuri pyysin kouluikäisiä lapsiani imuroimaan omien huoneittensa lattiat kun minä pesen vessat, niin ei onnistu.
Ei nappaa yhtään. mitään joulusiivouksia en harrasta, mutta olishan se kiva saada puhtaat lakanat ja huoneet siivottua edes joskus.
käydään töissä, ja mies on tälläkin hetkellä töissä. ei jaksa.
Kommentit (7)
Sympatiat multa sullekin.. tehdäänkö niin, että mä tuun siivoon sun kanssas, ja tule sä syömään mun kanssa perheateria kaikessa rauhassa...?
:D
eli miksi ihmeessä äitien siivousvimma aina kohdistuu lasten tiloihin, ei koskaan esim. omaan makuuhuoneeseen. Siivoa siellä, koristele vaikka värivaloilla, jos siltä tuntuu.
Sympatiat multa sullekin.. tehdäänkö niin, että mä tuun siivoon sun kanssas, ja tule sä syömään mun kanssa perheateria kaikessa rauhassa...? :D
ja kyl mä yritin pakottaa.
sanoin et ei tule lahjoja (lapset tietää et mä ostan lahjat ei joulupukki) jos eivät auta.
istuin tähän läppärille, enkä tee mitään! siitäs saavat kiittämättömät. :)
ja vielä mies kehtaa mulle valittaa, kun on sotkuista. Sitten kun pyydän siltä apua, että siivotaan tää sotku yhdessä, niin heti on verukkeita, miksi ei käy.
eli miksi ihmeessä äitien siivousvimma aina kohdistuu lasten tiloihin, ei koskaan esim. omaan makuuhuoneeseen. Siivoa siellä, koristele vaikka värivaloilla, jos siltä tuntuu.
lapset imuroivat koko asunnon, kun käsken. Ja siivoavat huoneensa ja nostavat pyykkejä ja tyhjentävät astianpesukoneen. Ovat kaksi viimeistä, muut ovat jo muuttaneet pois kotoa ja ovat nähneet että perhe on yksikkö ja kaikki tekevät kotitöitä, äiti ei ole orja.
vaan pakota.