Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No mitä tykkäätte uusista pussimerkkareista, vanhalla ohjeella tehdyistä?

Vierailija
30.01.2013 |

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

30.1. :)

NAM

Vierailija
22/32 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

salmiakkiversion maku ei miellyttänyt ja hedelmät oli mauttomia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ostanut kun yritän pitää karkkilakkoa

Vierailija
24/32 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka en edes tykkää :( Olen saanut niitä ilmaiseksi töistä, ei olis pitänyt edes ottaa kun tulee väkisin syötyä vaikken pidä. Maku on ihan hyvä, mutta en tykkää kun leukaluut hellinä pitää jäystää ja hampaisiinkin tarttuu. Pussissa olevista kolamerkkareista en tykkää.

Vierailija
25/32 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka en edes tykkää :( Olen saanut niitä ilmaiseksi töistä, ei olis pitänyt edes ottaa kun tulee väkisin syötyä vaikken pidä. Maku on ihan hyvä, mutta en tykkää kun leukaluut hellinä pitää jäystää ja hampaisiinkin tarttuu. Pussissa olevista kolamerkkareista en tykkää.

Vierailija
26/32 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis perinteisiä merkkareita. Minun mielestäni ne olivat parempia kuin nämä pussimerkkarit, joita eilen ostin.

Vierailija
27/32 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
28/32 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fasun tehtaalla tammikuun ekalla viikolla ja siellä oli näitä jo sillon myynnissä. Ostin heti pari pussia.

Vierailija
29/32 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on ollut myynnissä jo ainakin tämän viikon ajan. Omat kaksi pussiani ostin S-Marketista. Lidlissä oli maanantaista alkaen tarjouksessa, mutta vain rajoitettu erä. Ja kyllä, pussissa on kokiksen makuisiakin nameja, jotka tosin ovat aika turhia. Minä en varmaan "niitä alkuperäisiä" merkkareita ole koskaan maistanutkaan, sillä pidän enemmän niiden uudempien mausta, joita nykyään irtonakin saa, nämä salmiakkiset eivät tuoneet mitään muistoja mieleen. Samoin kaipailen myös niitä muutama vuosi sitten markkinoilta kadonneita hedelmämerkkareita, nuo pussissa olevat eivät niitä ole.

Vierailija
30/32 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai muka alkuperäisellä reseptillä. Tuskinpa siihen aikaan kun merkkarit tuli ekan kerran oli valmistusaineissa glukoosi-fruktoosisiirappia.

Jätin ostamatta.

Vierailija
31/32 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

missäs maistellut, kun ne on kaupoissa helmikuun alussa?

jo yli viikko sitten:)

Olis saaneet olla vielä kovempia. Muuten hyviä, ja hedelmämerkkaritkin parempia kuin muistin!

Vierailija
32/32 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ole varmasti alkuperäinen resepti tuo, mitä tässä pussissa käyttivät. Ne irtokarkkeina ostetut hedelmämerkkarit olivat isoja, litteitä ja niistä riitti kunnolla makua alusta loppuun. Nämä pussiversiot ovat suorastaan vetisiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan