No mitä tykkäätte uusista pussimerkkareista, vanhalla ohjeella tehdyistä?
Kommentit (32)
salmiakkiversion maku ei miellyttänyt ja hedelmät oli mauttomia.
En kyllä ostanut kun yritän pitää karkkilakkoa
vaikka en edes tykkää :( Olen saanut niitä ilmaiseksi töistä, ei olis pitänyt edes ottaa kun tulee väkisin syötyä vaikken pidä. Maku on ihan hyvä, mutta en tykkää kun leukaluut hellinä pitää jäystää ja hampaisiinkin tarttuu. Pussissa olevista kolamerkkareista en tykkää.
vaikka en edes tykkää :( Olen saanut niitä ilmaiseksi töistä, ei olis pitänyt edes ottaa kun tulee väkisin syötyä vaikken pidä. Maku on ihan hyvä, mutta en tykkää kun leukaluut hellinä pitää jäystää ja hampaisiinkin tarttuu. Pussissa olevista kolamerkkareista en tykkää.
siis perinteisiä merkkareita. Minun mielestäni ne olivat parempia kuin nämä pussimerkkarit, joita eilen ostin.
ei siellä mitään kolamerkkareita ole??
http://www.fazer.fi/Tuotteet/Tuotetiedot/tuotetietohaku-makeiset/Tuotet…
Fasun tehtaalla tammikuun ekalla viikolla ja siellä oli näitä jo sillon myynnissä. Ostin heti pari pussia.
Niitä on ollut myynnissä jo ainakin tämän viikon ajan. Omat kaksi pussiani ostin S-Marketista. Lidlissä oli maanantaista alkaen tarjouksessa, mutta vain rajoitettu erä. Ja kyllä, pussissa on kokiksen makuisiakin nameja, jotka tosin ovat aika turhia. Minä en varmaan "niitä alkuperäisiä" merkkareita ole koskaan maistanutkaan, sillä pidän enemmän niiden uudempien mausta, joita nykyään irtonakin saa, nämä salmiakkiset eivät tuoneet mitään muistoja mieleen. Samoin kaipailen myös niitä muutama vuosi sitten markkinoilta kadonneita hedelmämerkkareita, nuo pussissa olevat eivät niitä ole.
vai muka alkuperäisellä reseptillä. Tuskinpa siihen aikaan kun merkkarit tuli ekan kerran oli valmistusaineissa glukoosi-fruktoosisiirappia.
Jätin ostamatta.
missäs maistellut, kun ne on kaupoissa helmikuun alussa?
jo yli viikko sitten:)
Olis saaneet olla vielä kovempia. Muuten hyviä, ja hedelmämerkkaritkin parempia kuin muistin!
Eikä ole varmasti alkuperäinen resepti tuo, mitä tässä pussissa käyttivät. Ne irtokarkkeina ostetut hedelmämerkkarit olivat isoja, litteitä ja niistä riitti kunnolla makua alusta loppuun. Nämä pussiversiot ovat suorastaan vetisiä!
30.1. :)
NAM