Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

+++MARRASMASUJEN KESKIVIIKKO+++

07.12.2005 |

Kovin on hiljaista marrasmasujen suunnalta! Mä olen jäänyt kait yksin? Pitäisi varmaan siirtyä joulukuisiin. nekin vaan tuntuvat jo nyyttejään kovasti saavan.

Tänään kävin yliaikaiskontrollissa kun 10 pv yli ollaan menty. Vielä oli kaulaa jäljellä ja vajaalle sormelle vaan auki :( Perjantaina pitäisi taas hypätä uudestaan kontrolliin ja ensi viikolla vasta katsellaan käynnistystä :(((

Tää homma alkaa olla itkua ja hampaiden kiristystä, mutta kun vauvalla ei ole mitään hätää ja äitikin voi suht hyvin niin katsellaan ja odotellaan!!!! Painoarviotakaan ei saatu kun vauva niin alhaalla ja vatsa pinkeä keilapallo, niin ultralla ei saatu luotettavia mittoja... Ei kuulemma pitäisi olla ainakaan yli neljä kiloinen........

Nyt lattioiden jynssäykseen jotta saa v###ksen riehutta johonkin.

Vieteri 41+3

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakko tulla tsemppaamaan sun yksinäistä pinoasi. Yritä jaksaa, vaikka ne viimeiset metrit tuntuvat tappavan pitkiltä! Korkeintaan 4 päivää ja sitten käynnistävät varmasti.

Noema ja Onni-Poika 14 vrk

Vierailija
2/4 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi vieteri niin hiljaiselta alkaa tosiaan marraskuisten pino näyttää, että halusin minäkin tsemppiä sulle lähettää. koita jaksaa, enää ei montaa päivää oikeesti mene niin sulla on vauva sylissä. :)

halein gerda ja poika reilu 2 vk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys,

täällä ollaan. Viime yönä olin jo lähes satavarma, että nyt on menoa, mutta se olikin vain harjoitusta - polilla seurannassa tunti ja kotiin. Kai ne olis mut sisälle joksikin aikaa ottaneetkin, mutta mitä minä siellä, kotona on kivempi olla. KOKO yön suppaili ja tiheäänkin, joten uskalsin lähteä näytille polille. Mutta kun ei, niin ei. Ja nyt väsyttää, paikkoja särkee, ketuttaa. Kohdunkaulaa sentti jäljellä ja sentin oli myös paikat auki. Eli jotain on siis tapahtunut ja tapahtumassa kai, mutta kovin kovin hitaasti. Huomenna yliaikakontrolliin, ajattelin kovasti yrittää keskustella käynnistyksestä. Meille on povattu (vkolla 37) ultran perusteella yli 4-kilosta vauvaa, arvio oli lasketulle päivälle 4,2 kg. Esikoinen oli liki 4,3 kiloinen. Ja maha on nytkin sen kokoinen, ettei sieltä ihan pientä ole tulossa... Pelottaa se ponnistusvaihe jo nyt, esikon kanssa kesti 1,5 tuntia ennen kuin hänet autettiin ulos imukupilla.

Sellaista. Synny, pienokainen, synny!

Peppi 41+2

Vierailija
4/4 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna ois sitten tasan rv 42 ja eka ya-kontrolli.... Noista teitin jutuista päätellen, ei sinne välttämättä pääsekään vielä sisään =O Mä jo aattelin, että kai se nyt 2 viikon jälkeen käynnistettäisiin... No, sekin selviää aamulla. Mikäli sinne asti tarvii oottaa. Kiitettävästi supistaa TAAS mut nyt jo useesti väli sellasta 5-7 minuuttia... Jokohan sitä uskaltais ajatella, et tää on sitä... Kipu tosin on vielä melko siedettävä... No, jäänpä taas kerran toivomaan, että nyt... Vielä on se pieni toivo siitä, että ei tarvitsisi käynnistää ja siitä toivosta en luovu! =) Ihmeellisen hyvissä tunnelmissa täällä silti ollaan =) Eikä ole ehtinyt edes jännittää kun energia menee siihen kun miettii, että joko. Mutta tsemppiä tosiaan kaikille!

Päivänsäde75 ja Pikku Jääräpää rv 41+6