Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Silppusin pankkikorttini, lähettääkö pankit uuden?

Vierailija
30.01.2013 |

Sain juuri merkinnän luottotietoihin vastuuttoman rahankäytön seurauksena. Pankit eivät ole minua pyytäneet palauttamaan luottokortteja, mikä on mielestäni omituista, koska olen vuosien ajan höylännyt tiliä miinukselle, ylittänyt luottorajan, jättänyt kuukausimaksuja välistä, vaikka olenkin ne jossainvaiheessa aina hoitanut.

Olen nyt alkanut hoitaa asioita ja ottanut mm. talous- ja velkaneuvontaan yhteyttä. Aloitin prosessin leikkaamalla kortit poikki, Visaelectronin jätin. Velat eivät ole suuret, mutta maksuosoitteita oli liikaa ja menetin hallinnan. Tässä siis ollaan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lähetit ne kortinsilput pankkiin???

Vierailija
2/7 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai mahtunu omaan roskakoriin ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ne luottokortit lopetetaan. Et taida omistaa ainuttakaan korttia.

Miksi lähetit ne kortinsilput pankkiin???

Vierailija
4/7 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vierailija
5/7 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse otsikon kysymykseen: pankki ei tiedä mitään siitä jos olet itse kotonasi silpunnut kortin, joten oletusarvoisesti uusi kortti tulee sitten tilalle kun entisen voimassaoloaika on lähellä päättymistä, ellet ilmoita pankkiin ettet halua ko. korttia enää.

Vierailija
6/7 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähettänyt ne pankille. Soita varmuuden vuoksi huomenna pankkiin ja sano, ettet tarvitse uusia tilalle.

Vierailija
7/7 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

luottotietoni puhdistuvat, eli alle kahden vuoden päästä. Pelkään että mopo karkaa käsistä, jos saan taas kiiltävän kortin luukusta. Ap