Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Linda Lampeniuksen sektiokuvia sen blogissa (ei herkille)

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka itse jouduin sektioon, niin siinä kaikki sujui kohtalaisen hyvin.

Voimia ja tsemppiä kaikille, joilla paraneminen ei suju niin hyvin.

Vierailija
22/39 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos sai synnyttää alateitse. Varsinkin kun nyt näki ensimmäisen kerran millaista jälkeä siitä voi tulla. Miten muuten kymmenen sentin haavasta saa kaivettua liki 5- kiloisen tenavan?

sitten saman kokoisesta värkistä saa puserrettua ulos sen samanlaisen 4-kiloisen tenavan? Mietihän sitä valopää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahannäköinen maha. Tuohan on isolta alueelta ihan yhtä jättimustelmaa, mitkä muuten tulee siitä runnomisesta mitä lääkäri joutuu tekemään, että saa vauvan ulos. Kaikki ne levittimet yms.

Mulla ekassa sektiossa oli tuosta ehkä 1/3 tuota mustelmaa ja toisessa ei ollut yhtään mitään muuta kuin se haava.

Mielestäni tuo Lindan maha on viikko (?) leikkauksen jälkeen tosi pahan näköinen. Varmaan joku kätilö osaisi selittää mitä tuossa kuvassa on, mutta minä kahden sektion läpikäyneenä en osaa arvioida, että miksi vielä viikko sektion jälkeen maha on tuonnäköinen. Mulla ei ollut noin paha edes samana päivänä sektiosta.

Vierailija
24/39 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka siitä toipuu huomattavasti nopeammin kuin sektiosta. Itellä 3 helppoa synnytystä...onneksi kaikki on mennyt aina hyvibn, eikä sektiota ole tarvittu. Mua kammottaa henk.koht. enemmän sektio ja toipuminen yms. Meni nyt vähän off topic ;)

Vierailija
25/39 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alatiesynnyttäneillä esiintyy kyllä myös vaurioita, jotka vaativat leikkaushoitoa eivätkä silti välttämättä parane kunnolla, kuten laskeumat ja sulkijalihaksen pahat repeytymät.

Vierailija
26/39 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tollasta ollu! Järkyn näkönen haava. Mulla oli siisti viilto siististi ommeltu sisältäpäin, ei se vuotanut verta kertaakaan leikkauksen jälkeen. Ei edes tihkunut.

Vierailija
27/39 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäisin reaktiot jos tuolla olisi ollut kuva, jossa sikiötä kiskotaan auki lörpsyvän mahanahan reiästä pihalle parin pikkuvarpaaseen tarttuneen suolen välistä, veren roiskuessa ympäri leikkaushuonetta. Miten jollakin voi hissi uhata nousta ylimpään kerrokseen jotain huonolaatuista kuvaa sidotusta haavasta katsoessa.

Vierailija
28/39 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sellainen joku 10cm leveä siisti viilto todella alhaalla (ei näy edes pikkupikku bikini alaosan kanssa) ja muutama tikki jotka poistettiin 6pvän päästä sektiosta. Multa sentään vielä leikattiin ulos melkein 5kg kokoinen neiti.. Tossa on tosiaan täytyny tulla jotain komplikaatioita.

Vierailija
29/39 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tuo tumma siinä sidoksen alla on? verta vai mustelmaa?

Vierailija
30/39 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se mullakin oli karsean näköinen leikkauksen jälkeen.

Vierailija
31/39 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä tuo haava tulee jäämään pienten alusvaatteiden/bikinien alle piiloon. Kuvakulma vääristää.

Vierailija
32/39 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalia kuvia, mutta ihan kiva nähdä rehellistä materiaalia, kun julkkikset yleensä esittävät aina jotain, Linda ollut aina avoin ja rehellinen asioistaan, parempi niin kuin esittää muuta

Vierailija
33/39 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei olis tarvinnut julkaista tollasia

Vierailija
34/39 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, en oo koskaan nähnyt sektiohaavaa, että sen takia varmaan jotenkin "yllätti" että se näyttää noin pahalta?

Vierailija
35/39 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, en oo koskaan nähnyt sektiohaavaa, että sen takia varmaan jotenkin "yllätti" että se näyttää noin pahalta?

Vierailija
36/39 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

se halusi osoittaa, että ei ne haikarat tuo julkkistenkaan lapsia.

Ja näin (vielä) lapsettomana on ihan kiva nähdä realistista materiaalia tilasta.

Vierailija
37/39 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se oli noin iso?

Itselleni on tehty kaksi (suunniteltua) sektiota ja molemmilla kerroilla haava näyttänyt pienemmälle kuin Lindan noissa kuvissa. Haavassa on ollut pelkät tikit kahta ensimmäistä päivää lukuunottamatta, jolloin haavan päällä on ollut side/laastari. Mitään verenvuotoa ei ole ekan päivän jälkeen ollut o_O Tuossa Lindan tapauksessa on ilmeisesti ollut joku komplikaatio...

Lindan sektiohaava näyttää muutenkin olevan mutkitteleva, toisin kuin yleensä sektiossa. Oliko tuo joku kiireellinen/hätäsektio?

Vierailija
38/39 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vauva perätilassa ja sektion uhka ilmassa,hyi helvetti jos siitä tulee noin kamalan näköinen?!?!

Nyt toivon vielä enemmän että vauva kääntyisi raivotarjontaan ja vähän äkkiä

Vierailija
39/39 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katsoo missä napa on, ei noin alhaalla ole tilaa tuollaiselle 30 cm leveelle haavalle. Valokuvassa on mittasuhteet ihan pielessä.

toki vatsa on kuvassa edelleen venynyt, mutta silti se on ihan vääristynyt mitoiltaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme