Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua! Löysin exäni ex-vaimon profiilin FB:stä. Eipä ole exällä...

Vierailija
30.01.2013 |

kummoinen taso ollut joskus. Karmea lehmä. Ovat kyllä toisensa ansainneet, sekopää nörtti ja läski.

Tässä tuntee itsensä maailmanluokan fitness-kaunottareksi tuon rinnalla. :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen... Älä huoli, kyllä tuo katkeruutesi vielä joskus ehkä katoaa ja voit olla onnellinen :)

Vierailija
2/6 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olin kyllä mä, joka jätin. Ja mies vonkasi perääni. Katkera olen siitä, että mies ei ollutkaan sellainen, jonka näin joidenkin todellisuutta vääristävien vaaleanpunaisten lasien läpi.

Huh, mikä luuseri. Sopivat hyvin yhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mä katkera ole mutta kuitenkin. Ap hyvä, viesteistäsi huomaa jo kilometrien päähän, tuon kamalan katkeruuden. Koita päästä erostasi yli muulla tavalla, kuin pökittämällä omaa egoa toisten haukkumisella. Kyllä se siitä! Rakkaus on ihmeellinen juttu ja eron jälkeen on ymmärrettävää, että muuttuu tuollaiseksi. Tsemppiä ja voimia jatkoon ap!

Vierailija
4/6 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olin kyllä mä, joka jätin. Ja mies vonkasi perääni. Katkera olen siitä, että mies ei ollutkaan sellainen, jonka näin joidenkin todellisuutta vääristävien vaaleanpunaisten lasien läpi.

Huh, mikä luuseri. Sopivat hyvin yhteen.

Mikä todennäköisyys on, että jatkossa sokea kananen löytää jyvän?! (aika heikko)

Vierailija
5/6 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan vahingossa vaan? :D

Vierailija
6/6 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

penkoa exien exien kuvia ja tietoja netistä. Luulisi tuon luokan kaunottarella olevan parempaakin tekemistä.