Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä hankkisin sinulle lahjaksi, äitini 50v?

Vierailija
30.01.2013 |

Kuvittele/muistele sitä, kun täytit 50. Mitä olisit halunnut saada lahjaksi tyttäreltäsi? Tai mitä hankit äidillesi itse?

Pari viikkoa aikaa etsiä eli kiirettä pitää kohta!

KIITOS! :)

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

äidin toivematka.

Vierailija
22/37 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaisivat ruokaa ja kutsuisivat syömään. Tai tekisivät kakun ja kutsuisivat kahville.

Jos jotain haluaisivat ostaa/antaa, niin minulle kelpaisi nämä:

- mikä vaan ruokaa liittyvä juttu, koska laitan paljon ruokaa ja pidän siitä ja se on harrastus, lahja voisi olla keittiöväline, keittokirja, herkkupaketti tms.

- lahjakortti kauneushoitolaan

- lahjakortti kylpylään/ravintolaan/teatteriin/oopperaan/konserttiin...

- hyvä kirja

- villasukat

- viinipullo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

50v ja hankimme sisarusteni kanssa hänelle keinutuolin ja kissan :) (tunnemme äidin ja hän haluaa noita asioita).

Vierailija
24/37 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse toivoisin jotakin, minkä ansiosta saisin viettää aikaa tai tehdä jotain yhdessä tyttären kanssa.

Yhteinen teatteri- tai oopperakäynti, ravintolailta, kylpylä tai risteily. Tai vaikka ihan leffailta, jos tytär olisi opiskelija tai muuten pienituloinen.

Itse sain paljon "kulttuurilahjoja" (kirjoja, konsertti- ja oopperalippuja, grafiikanlehden ym.), joista pidin ihan hirveästi (niin kuin lahjojen antajat olivat tienneetkin).

Olen kyllä vielä köyhä opiskelija, joten budjettia ei ole paljon. Harvoin tulee vietettyä aikaa kaksin, joten kuullostaa hyvältä! Voisin katsella vaihtoehtoja netistä, minne voisi mennä.. :)

ap

Vierailija
25/37 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

50v ja hankimme sisarusteni kanssa hänelle keinutuolin ja kissan :) (tunnemme äidin ja hän haluaa noita asioita).

Ihana lahja! Omalla äidilläni on jo kaksikin kisua kotona :)

Vierailija
26/37 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaisivat ruokaa ja kutsuisivat syömään. Tai tekisivät kakun ja kutsuisivat kahville.

Jos jotain haluaisivat ostaa/antaa, niin minulle kelpaisi nämä:

- mikä vaan ruokaa liittyvä juttu, koska laitan paljon ruokaa ja pidän siitä ja se on harrastus, lahja voisi olla keittiöväline, keittokirja, herkkupaketti tms.

- lahjakortti kauneushoitolaan

- lahjakortti kylpylään/ravintolaan/teatteriin/oopperaan/konserttiin...

- hyvä kirja

- villasukat

- viinipullo

Mitä olette siis ylipäänsä mieltä, olisiko parempi tuo että mennään jonnekin yhdessä äidin kanssa, vai olisiko parempi ostaa jotain mistä nauttia myöhemminkin, siis tavaraa suoraan tai esim. lahjakortin muodossa?

Mahdollisuus hyvässä lykyssä siihenkin, että käydään jossain ja sitten jotain pientä kivaa voisin vielä ostaakin :)

Vierailija
27/37 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna joku elämyslahja. Niitä sivustoja löytyy kyllä. Tai Lippupalvelun lahjakortti.

Vierailija
28/37 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteinen leffailta minkä päälle syömään tai jos haluat illallistaa edullisemmin, menette sinun luokse syömään ja sinä kokkaat. Mieti menu jota olet voinut valmistella aikaisemmin niin että voit leffasta tullessanne vain laittaa uuniin tms.

Ja illallisen kanssa nautitte pullollisen hyvää viiniä. Lahjassa yhdistyvät monta jo ehdotettua eli

- yhdessäolo

- taide/tapahtuma

- illallinen

- viini

Vierailija
29/37 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi illallispöydässäsi odottaa vielä pieni lahja esim. kirja oikein nättiin pakettiin paketoituna.

Yhteinen leffailta minkä päälle syömään tai jos haluat illallistaa edullisemmin, menette sinun luokse syömään ja sinä kokkaat. Mieti menu jota olet voinut valmistella aikaisemmin niin että voit leffasta tullessanne vain laittaa uuniin tms. Ja illallisen kanssa nautitte pullollisen hyvää viiniä. Lahjassa yhdistyvät monta jo ehdotettua eli - yhdessäolo - taide/tapahtuma - illallinen - viini

Vierailija
30/37 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin yli viisikymppisenä sitä tavaraa alkaa ainakin minulla olla liiaksi asti. Luulisin, että näin on monella muullakin samanikäisellä.

Siis haluaisin mieluummin elämyslahjan. Kaikkein mieluiten tekisin yhdessä tyttären kanssa jotain. Ei tarvitse olla kallistakaan, kelpaisi vaikka käynti taidenäyttelyssä ja sen jälkeen pitsalla, vierailu tähtitorninäytökseen, elokuviin ja sitten pirtelölle. Ihana yhteinen päivä tai ilta, se olisi parasta.

Vierailija
31/37 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) Flamingo Spa aikuisten puolelle pääsylipun (jos asuu Etelä-Suomessa)

b) hierojalle lahjakortin

c) kunnon kasvohoitoon lahjakortin

Vierailija
32/37 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan vain mun kaksi ihanaa lastani. Pusun ja rakkautta. Kaikki muu on ekstraa.

Ap ei kerro mitään omasta tilanteestaan, eikä suhteesta äitiinsä, joten vaikea sanoa yhtään mitään. Kaikilla ei ole samanlainen suhde ja jotku ihmiset arvostavat enemmän materiaa kuin toiset. Samoin lahjomisperinteet on varmaan jokaisella erilaiset. Millainen on ap:n äiti? Pitääkö lahjan olla arvokas ja minkä verran ap:llä on varaa lahjaan laittaa. Kaikki tuollainen merkkaa.

Mä itse arvostan kaikkia lahjoja ja mun lapseni tekevät parhaansa keksiäkseen jotain, mistä mä tykkään. Tärkeintä on mun mielestäni se, että lahja on valittu niin, että mua on ajateltu. :)

Suhde äitiin on melko läheinen, riitaa tulee mutta sitten ne sovitaan :) Ei hän niin merkkien perään välttämättä ole, muttei mitään "humpuukiakaan" haluaisi, eli jos jotain materiaa, niin sellaista joka toimii ja josta on käytössä oikeasti hyötyä. Mutta kai hän ihan vaan hemmottelustakin pitäisi, mekki/spa-tuotteista tai kosmetologikäynnistä.

No sitä pelkäänkin etten osaa ajatella oikein mitä äitini haluaisi eniten! Maksimibudjetti ehdottomasti 200e, mutta mieluummin vähän vähemmän, kun opiskelija olen :)

Lähtee isäni kanssa ulkomaille viiskymppisten ajaksi, ei pidä juhlia täällä ollenkaan.

ap

Vierailija
33/37 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

se voi olla esim. laskuvarjohypystä (tietysti kallis) johonkin kiipeilykokemukseen. Check 'em out! Ja menkää yhdessä!

Vierailija
34/37 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluan matkan New Yorkiin, jossa en ole vielä käynyt. Muu hyvä lahja on vaikka juuri lahjakortti vaikka harrastukseen liittyen. Kannattaa miettiä hyvin, minulle olisi ihan kauhistus joku day spa -juttu, en käyttäisi.

Vierailija
35/37 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteinen leffailta minkä päälle syömään tai jos haluat illallistaa edullisemmin, menette sinun luokse syömään ja sinä kokkaat. Mieti menu jota olet voinut valmistella aikaisemmin niin että voit leffasta tullessanne vain laittaa uuniin tms.

Ja illallisen kanssa nautitte pullollisen hyvää viiniä. Lahjassa yhdistyvät monta jo ehdotettua eli

- yhdessäolo

- taide/tapahtuma

- illallinen

- viini

+ sitten se kirja tms. nätissä paketissa. Ja hei, laita vielä ruusu lautasen päälle! Laskeskelin että kaikki menee alle 100e budjetilla!

Vierailija
36/37 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

- yhdessäolo

- taide/tapahtuma

- illallinen

- viini

Hyvä idea! En tiedä vielä minne menemme äidin kanssa, mutta jonnekin :) Kiitos vinkeistä! Tuli varmempi olo, että kannattaa jättää tavarahankinnat väliin. Asunkin nykyään eri kaupungissa, niin tulee nähtyä niin paljon harvemmin kuin ennen.

ap

Vierailija
37/37 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin yli viisikymppisenä sitä tavaraa alkaa ainakin minulla olla liiaksi asti. Luulisin, että näin on monella muullakin samanikäisellä.

Siis haluaisin mieluummin elämyslahjan. Kaikkein mieluiten tekisin yhdessä tyttären kanssa jotain. Ei tarvitse olla kallistakaan, kelpaisi vaikka käynti taidenäyttelyssä ja sen jälkeen pitsalla, vierailu tähtitorninäytökseen, elokuviin ja sitten pirtelölle. Ihana yhteinen päivä tai ilta, se olisi parasta.

Mullekin tää olisi paras lahja. Hinta ei merkkaa eli jotain yhdessä tekemistä, aikaa. Tykkäisin kovasti. Materiaa on jo siunaantunut riittämiin ja matkoille pääsee halutessaan omin varoin. Äiti-tytär -päivä tai ilta olis se mieluisin lahja. :)