Nainen: kumpaan kastiin kuulut rintojen suhteen, alkoiko kehitys tosi aikaisin vai myöhään?
Täällä tosi aikaisin.
10-vuotiaana alkoi jo kuukautiset, joten rintojenkin kehitys on pitänyt varmaan vähitellen alkaa siinä 8-9vuotiaana ja 12-vuotiaana minulla oli jo sellaset bosat kun tänäkin päivänä, eivätkä ole päivääkään kasvaneet siitä.
Inhottavaa oli kun kaikki halusivat vain puristella niitä :( ja muistan kun häpesin sillon pienempänä kun alkoi rinnat kehittymään paljon muita aikaisemmin :(
Kommentit (8)
ja siihen kanssa jäi.
Kyllähän se huomiota herätti, minulta jopa kysyttiin olenko ottanut silikonit...
Hmm.
10 vuotiaana alkoi tissit kasvaa vähitellen, kuukautiset alkoi 12-vuotiaana ja siinä 13-vuotiaana tissit oli samankokoiset kuin aikuisenakin. Raskauden myötä tosin kasvoivat vielä lähes kolmikymppisinä yhden kuppikoon.
Täällä tosi aikaisin.
10-vuotiaana alkoi jo kuukautiset, joten rintojenkin kehitys on pitänyt varmaan vähitellen alkaa siinä 8-9vuotiaana ja 12-vuotiaana minulla oli jo sellaset bosat kun tänäkin päivänä, eivätkä ole päivääkään kasvaneet siitä.
Inhottavaa oli kun kaikki halusivat vain puristella niitä :( ja muistan kun häpesin sillon pienempänä kun alkoi rinnat kehittymään paljon muita aikaisemmin :(
Aika huonosti naamioitu "Olen pervo ja haluan keskustella pikkutyttöjen tissien kasvusta" -keskustelunavaus.
Tissini kasvoivat c-kuppiin AA-kupista 23-vuotiaana ottaessani silikonit.
Rinnat alkoi kasvaa 11v, ala-asteen kutosluokan luokkakuvassa 12veenä näyttäis olevan pienet rinnat.
Ekat menkat tuli lähempänä 15vee. Kolmena ekana kesänä ne oli täysin pois ja muutoinkin kierto oli tooosi pitkä. Kaikki vaan sano, et joo-joo, se on täysin normaalia nuorella tytöllä.
Sen sijaan karvat alko kasvaan alapäässä jo pikkulapsena. Häpesin niitä valtavasti. Mulla oli joskus jo 7 tai 8v aikuisen naisen häpykarvoitus. En pystynyt äidille mitään sanoon mutta se vahingossa näki kerran ja säikähti itekin. Teki musta pilkkaa. Mua hävetti ihan järkyttävän paljon.
Parikymppisenä hakeuduin lääkäriin ja mulla diagnosoitiin hirsutismi.
Sain AA-kupin rinnat vasta kai 14-vuotiaana, ja siitä ne sitten kasvoivat jonkinlaisina pyrähdyksinä. Kun aloitin säännöllisen seksielämän 19-vuotiaana, kuppikoko kasvoi parissa viikossa A:sta B-hen. Kolmikymppisenä koko oli C ja nelikymppisenä D.
Menkat alkoivat kun olin 13v. ja rinnat taisivat samana kesänä kasvaa "täyteen" kokoonsa (elin tuohon a-kuppiin).
Eipä ole onneksi kukaan yrittänyt ahdistella tms.