Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaista on olla näyttelijä/näyttelijän puoliso?

Vierailija
29.01.2013 |

Millaisia ihmisiä ja puolisoita? Miten työ vaikuttaa perhe-elämään?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen 2-osaista työpäivää viikolla teatterissa ja lauantaisin olen töissä aika usein myös.

Mies ei ole tällä alalla, joten lastenhoitokin on ollut helppoa.

Vierailija
2/9 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat yleensä narsisteja. Poikkeuketta pettävät puolisoaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen molempia. Minulla on hyvä puoliso ja paljon mukavia ystäviä kollegoiden joukossa. Itse yritän elää ihmisiksi, niin kuin kai useimmat ihmiset?

Näyttelijöitä on minusta aika monenlaisia. Itsekeskeisiä, ujoja, maanläheisiä, yliherkkiä, alkoholisoituneita, urheilullisia, hauskoja, itsekriittisiä, leipiintyneitä, intohimoisia... Vaikea kuvailla lyhyesti kokonaista ammattikuntaa.

Työajat on hankalia. Teatteripalkat eivät ole kovin hyviä. Freelancereilla on aika paljon työttömyyttä. Julkisuus ei ole mitenkään erityisen mukavaa. Suurin osa näyttelijöistä ei kuitenkaan ole julkkiksia.

Vierailija
4/9 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen molempia. Minulla on hyvä puoliso ja paljon mukavia ystäviä kollegoiden joukossa. Itse yritän elää ihmisiksi, niin kuin kai useimmat ihmiset?

Näyttelijöitä on minusta aika monenlaisia. Itsekeskeisiä, ujoja, maanläheisiä, yliherkkiä, alkoholisoituneita, urheilullisia, hauskoja, itsekriittisiä, leipiintyneitä, intohimoisia... Vaikea kuvailla lyhyesti kokonaista ammattikuntaa.

Työajat on hankalia. Teatteripalkat eivät ole kovin hyviä. Freelancereilla on aika paljon työttömyyttä. Julkisuus ei ole mitenkään erityisen mukavaa. Suurin osa näyttelijöistä ei kuitenkaan ole julkkiksia.

Mutta monenko kanssa olet jo pettänyt puolisoasi?

Vierailija
5/9 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olet siis aika monen...

Vierailija
6/9 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisia ihmisiä ovat sekä näyttelijät että puolisot. Itse olen puoliso, eri alalla ja hoitovapaalla. Tavallinen perhe-elämä, tosin eri aikatauluilla kuin suurimmalla osalla perheistä, johtuen kaksiosaisesta päivästä.

Eniten puolisoni työn julkisuus vaikuttaa siinä, että ei ole kauppareissua tai siirtymistä paikasta a paikkaan b, etteikö joku ole nykimässä hihasta. Välillä se käy hermoon, koska yleensä on kiire työajoista johtuen.

Vierailija
7/9 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin jopa hetken, vastaanko tähän pettämiskysymykseen. En nyt kyllä vastaa, koska minusta on jotenkin ihan ala-arvoista kysellä tuollaista ammatin perusteella. Sitä paitsi, olet jo päättänyt, että tiedät totuuden joaisen näyttelijän seksielämästä (!) Tosin sanoen: et uskoisi vastaustani.

Tuo "jokainen näyttelijä pettää puollsoaan" -jutut ovat loukkaavia myös näyttelijän puolisoille. Onneksi he kuitenkin tuntevat puolisonsa paremmin kuin joku random av-kirjoittelija.

Vierailija
8/9 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo "jokainen näyttelijä pettää puollsoaan" -jutut ovat loukkaavia myös näyttelijän puolisoille. Onneksi he kuitenkin tuntevat puolisonsa paremmin kuin joku random av-kirjoittelija.

kun ihmiset yleensä ajattelee, että näyttelijä on semmoinen, joka esiintyy telkkarissa ja elokuvissa ja joka on joka viikko naistenlehden kannessa, ja jolle on aamusta iltaan itseään joku nuori naikkonen tyrkyttämässä. Ei ne silloin ajattele mitään pertti perakkaa kiiminginkylän kaupunginteatterista. Eli enemmänkin monet ajattelee, että kaikki julkkikset pettää puolisoaan, mikä sekään ei tietysti pidä paikkaansa (mutta enemmän tarjouksia ne varmasti saa).

Vierailija
9/9 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskahan ihmiset tajuaa, että suurin osa suomalaisista näyttelijöistä työskentelee teatterissa, ei elokuvissa ja telkkarissa. Totta kai niissäkin, mutta nämä lööppikamaa olevat näyttelijät ovat yksiä tyrkkyjä ja löytyvät kehä kolmosen sisäpuolelta.