Jääkiekko-ottelun kesto?jos lätkäottelu allkaa klo 18:30
Kommentit (27)
ehtivät klo 20.50 alkavaan urheiluruutuun. Eli 20.30 paikkeilla jollei mene jatkoajalle.
Jos ottelu alkaa 18.30, niin silloin se loppuu n. 22.30. Eli jos hallilta ei miestä ennen klo 23 miestä kotiin kuulu, niin älä suotta ihmettele.
Jos ottelu alkaa 18.30, niin silloin se loppuu n. 22.30. Eli jos hallilta ei miestä ennen klo 23 miestä kotiin kuulu, niin älä suotta ihmettele.
mutta totta puhuen, sellainen 2-2,5 tuntia. 2 tuntia on nopea peli (tarkoittaisi alle puolta tuntia / erä, pelikatkoineen siis, peliaikahan on 20 min + 2 erätaukoa).
Totta. Ja joskus ne kestää ihan pikkutunneille saakka. Ja voi jäädä lukkojen taakse sinne baariin ja on pakko juoda olutta ettei kuolisi nestehukkaan.
Koska mun lapsi on tänään myös menossa pois kotoa ja mies on tuolla lätkääkatomassa, mietin lähinnä, että miten pitkä vapaailta mulla on tiedossa...
Ap
Peliaikaan vaikuttaa moni asia.
Miten rikkonaista peli on, jatkoaika, voittolaukaukset yms. miten tasaista on.
Jos ehjää peliä voi loppua noin 20.40, joskus mennyt lähemmäs kymmentäkin, Jos vielä maalikamera valvontaakin tehdään.
ja silloin suurin osa peleistä on loppunut. Jatkoajalle menneet voi olla kesken. Arvioisin keskimääräiseksi päättymisajaksi n. 20:45.
ja silloin suurin osa peleistä on loppunut. Jatkoajalle menneet voi olla kesken. Arvioisin keskimääräiseksi päättymisajaksi n. 20:45.
t. kahdeksan vuotta hallilla laukannut
Nyt pitsa, sydämen asialla ja sitten vähän elokuvaa... Heippa!
kapakassa menee neljään ja ukkos menee hutsulleen yöksi. Tullee kotiin tiistai-iltana.
Vierailija kirjoitti:
Milloin sen voi olettaa loppuvan?
Entä play-offs pelit, kestävätkö pidempään?
Vierailija kirjoitti:
Entä play-offs pelit, kestävätkö pidempään?
Pelit pois loppuu ennen kuin alkavat, nimensä mukaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Koska mun lapsi on tänään myös menossa pois kotoa ja mies on tuolla lätkääkatomassa, mietin lähinnä, että miten pitkä vapaailta mulla on tiedossa...
Ap
Jos loppuu varsinaisen peliajan puitteissa, matsi on ohi klo 20.45-20.50 ellei tule tolkutonta määrää videotarkistuksia ja turpakäräjiä. Jos menee jatkoerään niin venyy siitä semmpisrt 8-10 minsaa. Jos sen jälkeen tulee voittolaukaukset, voi kestää klo 21.15/21.20 asti.
Milloinkahan tulee tänään Nokia-arenalta kotiin?
vissiin 18:30 alkoi kai?
En tiedä ketkä pelaa
pari tuntia, jos ei mene jatkoajalle.
Siis 20.30 saattaa loppua, mutta jos menee jatkoajalle niin voi venyä 21 astikin hyvin.