Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jäi kiinni seksistisestä fb-flirtistä - minä kirjesalaisuuden rikkomisesta

Vierailija
29.01.2013 |

Vähän ahdistaa. Naisen vaisto sanoi että poikaystävän ja yhden kaverinaisen viestinvaihdossa saattais olla koira haudattuna.

He eivät tapaile. Mies ei peittele yhteydenpitoaan tähän naiseen. Asuvat samassa kaupungissa kylläkin ja tuttuja vuosien takaa. Kirjoittelevat krt/kk niitä näitä, yleisiä kuulumisia. Kävin läpi 6kk viestit (me seurusteltu 9 kk) ja sieltä löytyi muutama asiattomalle tasolle menevää juttu.

Näissä on sama kaava: miehen nukkumaan mennessä vitsinä heittämä seksuaalinen vihjaus (tyyliin "mitä sul on päällä/pääsispä näkemään tms.) mut siis selkeä seksuaalissävytteinen viittaus. Tätä seuraa naisen hieman yllyttävä vastaus ja keskustelu päättyy siihen. Nainen tietää että mies on varattu - mies puhuu myös minusta näissä normisävytteisissä keskusteluissa normaaliin/arvostavaan sävyyn

Kuinka vakavaa tällainen on? Musta ikävää, että jutut tosiaan alkaa miehen aloitteesta. Toisaalta kyse on yksittäisestä heitosta, jonka hän myös itse aina lopettaa.

Mies mitä ilmeisimmin ei koe, että hänellä peiteltävää, koska pitää fb:tään aina auki ja ei kirjaudu ulos ja jättää esim auki päiväksi kun itse poissa ja minä paikalla.

Ajattelin, että voisko sitä vihdoin olla niin kypsä, ettei vouhkais joka jutusta - tässähän ei nyt suoraan mitään ole edes tapahtunut. On mullakin jotain juttuja jotka ei kestäs päivänvaloa (seksichat tuntemattomien kanssa 1krt/kk), vaikken KOSKAAN pettäis miestä tai ajattelis että olen epäluotettava. Niistä huolimatta mun sydän on puhdas, ehkä miehenkin on?

Ja eikö mun kirjesalaisuuden rikkominen oo tässä kovempi rikos kuin kolme vihjailevaa lausetta naiselle, jota ei edes tapaa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkin sika! Miten kehtaat senkin emakko!

Vierailija
2/8 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi ois enemmänkin seksuaalista flirttiä tms? En näe tossa mitään seksististä.

Jos tommonen sopii teille niin mikäs siinä, itse en kyllä sulattais, mutta en myöskään hengailis missään seksichateissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan olisi kaulapanta tiukalla, jos ei edes vanhan kaverin kanssa saisi heittää tuhmaa läppää enää.

Vierailija
4/8 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta näyttää vähän siltä, ettet tiedä, mitä seksistinen tarkoittaa:

http://fi.wikipedia.org/wiki/Seksismi

Vierailija
5/8 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vakavaa tällainen on? Musta ikävää, että jutut tosiaan alkaa miehen aloitteesta. Toisaalta kyse on yksittäisestä heitosta, jonka hän myös itse aina lopettaa. Mies mitä ilmeisimmin ei koe, että hänellä peiteltävää, koska pitää fb:tään aina auki ja ei kirjaudu ulos ja jättää esim auki päiväksi kun itse poissa ja minä paikalla.

Ei ollenkaan vakavaa. Perustelet itse viimeisissä lauseissa, miksi.

Ajattelin, että voisko sitä vihdoin olla niin kypsä, ettei vouhkais joka jutusta - tässähän ei nyt suoraan mitään ole edes tapahtunut.

Aamen.

On mullakin jotain juttuja jotka ei kestäs päivänvaloa (seksichat tuntemattomien kanssa 1krt/kk), vaikken KOSKAAN pettäis miestä tai ajattelis että olen epäluotettava. Niistä huolimatta mun sydän on puhdas, ehkä miehenkin on?

Seksichat tuntemattoman kanssa kuulostaa minun korvaani jo pettämiseltä, tai ainakin tuhat kertaa pahemmalta kun fb-chätin yhden lauseen mihinkään johtamaton pikkuflirtti.

Ja eikö mun kirjesalaisuuden rikkominen oo tässä kovempi rikos kuin kolme vihjailevaa lausetta naiselle, jota ei edes tapaa?

On.

Vierailija
6/8 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi näke,että teet minua varten ansoja. Lojaallisuus on älykkyyttä.

Vierailija
7/8 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies mitä ilmeisimmin ei koe, että hänellä peiteltävää, koska pitää fb:tään aina auki ja ei kirjaudu ulos ja jättää esim auki päiväksi kun itse poissa ja minä paikalla.

Mies myös ilmeisesti luulee voivansa luottaa sinuun. Ei näköjään kannattanut.

Lisäksi sinun seksichättisi on monta kertaa pahempaa kuin kevyt flirtti.

Vierailija
8/8 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tapana heittää seksuaalista flirttiä yhden miespuolisen kaverin kanssa fb:ssä. Tai yleensä kolmisin sen miehen ja yhden naispuolisen ystävän kanssa. Se on vaan kivaa ajanvietettä, ei muuta - ja meillä tätä läppää voi jatkua aika pitkään illan mittaan, välillä puhutaan niitä näitä ja sitten lipsahtaa taas flirtin puolelle ;-)

Ollaan ystäviä vuosien takaa ja jämähdetty näissä jutuissa sinne johonkin lukiovuosille. Tuun aina hyvälle tuulelle, kun ollaan heietty tyhmää juttua. Kaikki ollaan tahoillamme naimisissa ja lapsiakin on. Mun mies istuu yleensä vieressä, kun heitetään tätä juttua ja saatan sille parhaita paloja kertoa. Me tavataankin silloin tällöin tällä kokoonpanolla ja ilman puolisoita, eikä mitään tota flirttiä hurjempaa ole koskaan sattunut tai satu :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän