Miksi jotkut ihmiset ei koskaan käy ulkomailla
ja kuitenkin natisevat koko ajan " kun ei me koskaan käydä missään" . Puhun nimenomaan sellaisista, joilla taatusti on rahaa, mutta silti eivät kyä missään ja kuitenkin koko ajan valittavat.
Kommentit (23)
Älkää mammat huoliko hiilijalanjäljistänne jos lennätte kerran-pari elämässä Kanarialle. Businessammattilaiset saattavat lentää mannerten väliä jopa kerran viikossa, ja rahti kulkee lentokoneilla kuitenkin. Kuukausittainkin lentäviä henkilöitä on kymmeniä, jopa satoja tuhansia. Esimerkillinen asenne tosin ottaa vastuuta ympäristöasioista! Itse lennän nykyään harvakseltaan, koska haluan levätä lomillani eikä matkailu lasten kanssa ole usein kovinkaan rentouttavaa..kotimaassakin on vaikka mitä kivaa. :) eikä maailmaa ole mitenkään "pakko" nähdä!
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 05:25"]
Älkää mammat huoliko hiilijalanjäljistänne jos lennätte kerran-pari elämässä Kanarialle. Businessammattilaiset saattavat lentää mannerten väliä jopa kerran viikossa, ja rahti kulkee lentokoneilla kuitenkin. Kuukausittainkin lentäviä henkilöitä on kymmeniä, jopa satoja tuhansia. Esimerkillinen asenne tosin ottaa vastuuta ympäristöasioista! Itse lennän nykyään harvakseltaan, koska haluan levätä lomillani eikä matkailu lasten kanssa ole usein kovinkaan rentouttavaa..kotimaassakin on vaikka mitä kivaa. :) eikä maailmaa ole mitenkään "pakko" nähdä!
[/quote]
Ja niiden kakaroiden synnyttäminen tänne maailmaan - ja vielä Suomeen - on se kaikkein pahin ympäristörikos.
"...mutko mä haluuuuun sen oman vauvvvan!!!!"
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 02:29"]
Kai ymmärrätte, että koko hiilijalanjäki on pelkkää propagandaa jolla pidetään "normikansalaiset" kyykyssä? Ilmastonmuutosta tai ainakaan niin radikaalia kuin väitetään, ei ole olemassa.
Oletteko koskaan miettineet miksi rikkaat ja vaikutusvaltaiset ja juurikin nämä hiilijalanjälijistä valittavat omistavat oman privaattijetin ja ainakin 5 autoa?
[/quote]
joo, siis oikeastihan jokaiselle voitaisiin ostaa vaikka oma lentokone, eikä siitä mitään haittaa olisi eikä luonnonvarat huutaisi hoosiannaa. Nykyajan keskiluokka elää leveämmin kuin Englannin kuninkaat ennen vanhaan ja vielä vittuilevat ihmisille jotka tyytyy vähempään.