Tyttöni haluaisi laittaa lauluvideonsa Youtubeen.
On kyllä musikaalinen, ja hyvä ääni, mutta minusta tuo ei tunnu hyvältä idealta. Sielläkin voi kommentoida kuka vain mitä tahansa, ja yleensäkin jälkeenpäin videon laittaminen voi kaduttaa.
Mitä mieltä te olette, tyttö 13.v?
Kommentit (26)
Tämä youtubessa laulaminen on joku outo ilmiö nykyään. Pyrkii julkkikseksi? (tyyliin Robin, eikös se löydetty jostain netistä? no en ole varma...)
Jos tämä on tytön haave, niin mietipä kannattaako moiseen teinitähteyteen kannustaa (vaikka aikuinen tietenkin ymmärtää, kuinka epätodennäköistä se edes olisi).Mikä olisi sellainen syy, että video kannattaisi tehdä ja julkaista netissä?
No syy, siis syy? Saahan tuolla tavalla kontakteja, ja joku ulkomaalainen saattaa hieman ylipainoisesta, aknenaamaisesta tytöstäni vaikka kiinnostua? Itsekin tapasin Nigerialaisen mieheni (ex sen jälkeen) kun lauloin Toton afrikaa strippibaarissa ennenkuin otin siltä kovaa koloon. Tällä kertaa se tyttökin sai alkunsa joten meillä on tää musiikki verissä.
-ap
YouTube-videon lataaja saa päättää ladatessa haluaako vastaanottaa kommentteja. Kommentoinnin voi kieltää kokonaan tai julkaista vain itselleen mieluiset kommentit. Ihmiset voivat varmaankin silti antaa peukkuja joko alas- tai ylöspäin. Jos kaverit tms. ei levitä videota niin katsojia tulennee vähemmän kuin itse toivoisi.
mutta termi "tulennee" on väärä, sen kuuluisi olla "tullee" :)
Terkuin äikänope, 52 v
52v muumio voi vaikka sit kömpiä takaisin siihen hautaansa, ei meinaan käävän opetukset täällä ketään kiinnosta.
Tää on joku nykyajan trendi, että lapset haluu tekeleitään nettiin. Mun poika pyytää koko ajan, että sais tehdä kavereiden kanssa musavideoita, missä tanssivat ja laittaa sen youtubeen. En oo antanu lupaa. Se on näyttäny mulle niitä videoita, missä sen koulukaverit sitten tanssii ja näyttelee mahaansa pipot syvällä päässä, ettei niitä tunnisteta. Ei mitään järkee!
Videostahan voi ottaa pois kommentointimahdollisuuden... Mutta siksihän se sinne laitetaan että joku kehuisi, mutta ihmiset on niin ilkeitä että haukkuja tulee vaikka olisi kuinka hyvä.
Kannattaa kyllä harkita vielä toisenkin kerran, sitä kun ei välttämättä enää koskaan saa julkisuudesta pois kun sen sinne kerran tuuppaa.
[quote author="Vierailija" time="30.01.2013 klo 15:56"]
YouTube-videon lataaja saa päättää ladatessa haluaako vastaanottaa kommentteja. Kommentoinnin voi kieltää kokonaan tai julkaista vain itselleen mieluiset kommentit. Ihmiset voivat varmaankin silti antaa peukkuja joko alas- tai ylöspäin.
Jos kaverit tms. ei levitä videota niin katsojia tulennee vähemmän kuin itse toivoisi.
[/quote]
Joo, mutta kun joku voi ladata sen sieltä ja julkaista uudestaan niin että sitä voi kommentoida.
Kommentointi voi olla todella raakaa ja se voi kohdistua johonkin mitä ei ole osannut edes itse ajatella, kuten vaikka nenän muotoon tai hiusten väriin tai ihan mihin vain.
mutta termi "tulennee" on väärä, sen kuuluisi olla "tullee" :)
Terkuin äikänope, 52 v