Lapsettomana ottaa päähän!!!!
Tässä salkkareit katsellessani nousi vitutuskäyrä aivan uusiin fääreihin. Tajusin että lapsettomana maksan kaikkien teidän levo vittujen lasten neuvolakäynnit ja koulutukset. Ja vielä teidän lapsilisätkin, nimittäin minun verorahoistahan ne menee. Vittu jos hankkii lapsen niin luulisi että sen vois elättää ihan omasta pussista, eikä kostaa sitä meille jotka ei halua lapsia. Keisarinleikkauskin maksaa noin 15000 euroa per leikkaus. No joo se on ihan ok, koska se on nuoren äidin panostus tulevaisuuteen. Koska joka tapauksessa tulee ero siitä ihanan paaperon isästä, ja varmaan haluaa tulevaisuudessakin miellyttää muita miehiä. Ja keisarinleikkauksen jälkeen se onnistuu. Kun silloin ette omista sitä levo vittua.
Kommentit (27)
ovat kyllä Suomessa liian ahtaalla. Heidän asiaansa ei tunnu ajavan kukaan. En ihmettele, että voi tuollaisiakin ajatuksia tulla mieleen.
Terveisin yh-äiti, joka ei ryypiskele. Ei tosin ryypiskele kukaan muukaan tuntemani yh-äiti =)
ap sinun vanhuuseläkettäsi saati työttömyysturvaasi. En myöksään sairaanhoitokulujasikaan.Mun vaan on pakko vaikka sinä et tähän yhteiskuntaan tuota yhtäkään uutta veronmaksajaa. Elämä on!
t.Maiju, 3 lapsen äitee
oletko tullut ajatelleeksi että MINUN lapseni maksavat SINUN kulusi sitten kun olet vanha ja kipeä! Sun olemattomat lapses ei maksa mun kulujani koskaan.
t.ohis
mukuloita maailman pukkaa ajatellen tuottavansa uusia veronmaksajia tai vanhusten hoitajia laitoksiin vastaisuuden varalle. Ihme pointti nostaa aina kyseiset asiat esiin kun motiivit on kuitenkin ihan muut. Lähes sataprosenttisesti vieläpä tiedostamattomat. Ja itsekkäät miten tahansa yritättekin vääntää ja vääntää :D
maksaa laiskamatojen ja somaleiden sosiaaliturvaa verorahoista. Valitettavasti hyvinvointiyhteiskunta tarkoittaa sitä, että kaikki elätetään. Itse käyn töissä, minulla on lapsi ja maksan veroja, kuten sinäkin. Olisin myös hyvin onnellinen, jos voisin kohdentaa verorahani sinne minne haluan.
valtiovarainministeriöön ja sanoisit heille, että sun verorahoja ei missään tapauksessa saa käyttää neuvolakäynteihin eikä koulutukseen. Että muuhun kyllä. Ongelma ratkaistu.