Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsettomana ottaa päähän!!!!

Vierailija
29.01.2013 |

Tässä salkkareit katsellessani nousi vitutuskäyrä aivan uusiin fääreihin. Tajusin että lapsettomana maksan kaikkien teidän levo vittujen lasten neuvolakäynnit ja koulutukset. Ja vielä teidän lapsilisätkin, nimittäin minun verorahoistahan ne menee. Vittu jos hankkii lapsen niin luulisi että sen vois elättää ihan omasta pussista, eikä kostaa sitä meille jotka ei halua lapsia. Keisarinleikkauskin maksaa noin 15000 euroa per leikkaus. No joo se on ihan ok, koska se on nuoren äidin panostus tulevaisuuteen. Koska joka tapauksessa tulee ero siitä ihanan paaperon isästä, ja varmaan haluaa tulevaisuudessakin miellyttää muita miehiä. Ja keisarinleikkauksen jälkeen se onnistuu. Kun silloin ette omista sitä levo vittua.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat kyllä Suomessa liian ahtaalla. Heidän asiaansa ei tunnu ajavan kukaan. En ihmettele, että voi tuollaisiakin ajatuksia tulla mieleen.

Terveisin yh-äiti, joka ei ryypiskele. Ei tosin ryypiskele kukaan muukaan tuntemani yh-äiti =)

heh, ap voi ottaa itselleen pari kakaraa elätettäväksi niin johan alkaa palkka riittää paremmin, vai mitä tarkoitat että sinkut ahtaammalla kuin lapsiperheet?

Vierailija
2/27 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

...niin kuka hoitaisi sinua sitten tulevaisuudessa vanhainkodissa?

Etkö sinäkin ole ollut päivähoidossa, koulussa, saanut koulutuksen ja hammashuollon? Ajelet teitä pitkin töihin, kuljet valaistuja teitä pitkin jne.

On todella pelottavaa, jos väestöpyramidi kääntyy päälaelleen, sillä silloin tänne on saatava todella paljon ulkomaalaisia työntekijöitä.

Mistä tiedät, jos itse sairastut ja joudut pitkiksi ajoiksi sairaalahoitoon - me veronmaksajat kustannamme myös sen. Satsaus lapsiin on satsaus Suomen tulevaisuuteen. Jos sinä et halua lapsia, niin on mukavaa, jos joku toinen haluaa niitä vaikka 3. Lapsen tekoon pitää olla myös yhteiskunnan tukema mahdollisuus.

Jos veroja maksettaisiin vähän ja ihmiset joutuisivat itse kustantamaan esim. koulumaksut, niin Suomi olisi paljon nykyistä eriarvoisempi paikka. Olisi tosi ikävää...

Vierailija
4/27 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois sunkin äitin pitänyt pitää herne polvien välissä, niin ei olis sillekään tarvinnu susta lapsilisiä maksaa. Saatika sun syntymästä veronmaksajien maksaa.

Vierailija
5/27 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei varmaan sivistyksen taso ihan huikea ole...

Ja muuten, ap, ne on ne meidän lapset, jotka sit maksaa puolestaan verorahoista sun eläkkeitä, terveyskeskus- ja hoitomaksuja, kun tulet vanhaksi.

Minä olin työelämässä 11 vuotta ennen ensimmäisen lapsen tekoa, enkä ollut eläissäni ollut esim. sairaalassa ennen synnytystä, joten veikkaan, että ihan itse olen verorahoja kerennyt oman synnytykseni verran kerätä, ja varmaan parin lapsilisänkin verran.

Vierailija
6/27 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä salkkareit katsellessani nousi vitutuskäyrä aivan uusiin fääreihin. Tajusin että lapsettomana maksan kaikkien teidän levo vittujen lasten neuvolakäynnit ja koulutukset. Ja vielä teidän lapsilisätkin, nimittäin minun verorahoistahan ne menee. Vittu jos hankkii lapsen niin luulisi että sen vois elättää ihan omasta pussista, eikä kostaa sitä meille jotka ei halua lapsia. Keisarinleikkauskin maksaa noin 15000 euroa per leikkaus. No joo se on ihan ok, koska se on nuoren äidin panostus tulevaisuuteen. Koska joka tapauksessa tulee ero siitä ihanan paaperon isästä, ja varmaan haluaa tulevaisuudessakin miellyttää muita miehiä. Ja keisarinleikkauksen jälkeen se onnistuu. Kun silloin ette omista sitä levo vittua.

...kun joutuvat tulevaisuudessa kaltaisesi valittajan eläkkeen ja hoidon kustantamaan maksamistaan veroista.

Vierailija
7/27 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiperheiden veroista maksetaan niidenkin teiden kunto, joita pitkin sinä ajelet. Samoin niistä veroista maksetaan lääkekuluosuus, jotta sinä saat e-pillerisi halvemmalla kuin todellisella tuotantohinnalla. Kaikki me täällä yhteiseen pussiin pelaamme, kuka sieltä mitäkin avustusta sitten saa ja missä muodossa. Sinäkään et ole osaton.

Tuollaisella kielenkäytöllä ja asenteella on ihan hyvä, että olet lapseton. Ja jos asiatietolähteesi on muutenkin tavallisesti joku Salkkarit, niin pysy valitsemallasi lapsettomalla tiellä.

Vierailija
8/27 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän Suomessa edes ole keisareita, joita pitäis leikata.

Vierailija
9/27 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen itsekkin miettinyt että olis kiva jos sais itte edes vähän ohjata mihin ne verorahat menis. En todellakaan haluisi maksaa naapureiden yh äitien ryypiskelyä.

Vierailija
10/27 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nin laittaisin joka roposen ylinopeusvalvontaan. piste.

Vierailija
11/27 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin paljon maksat veroja...

Vierailija
12/27 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuule, ei se synnytys sitä alapäätä levitä vaan ihan se itse raskaus...eli sektiolla synnyttäneet voi olla ihan hyvin niitä levo vittuja(?) tai jopa sinä synnyttämättömänä, sehän on yksilöllinen ominaisuus siinä missä hiusten väri...ja monilla alateitse synnyttäneillä, kuten minulla, on yhtä tiukka alapää kuin ennen synnytystä...että näin...

Vierailija
13/27 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen ap:n kanssa samaa mieltä sillä samalla logiikalla jolla täällä huudellaan että sinunkin sossurahat menee minun pussistani :D

"minä maksan sinun kotona istumisesi" :D :D

Näinhän se menee, verorahoista kustannetaan aika paljon kaikkea, lapsiperheille, päihdeongelmaisille ja sossun tuilla eläville. Kuten myös teiden kunnosapito, kirjastot, terveyspalvelut ja muut julkiset tilat ja palvelut.

Veroja on kiva maksaa koska kaikki saa siitä kaikille jotain. Se sossuelätti saattaa tehdä lapsia jotka ovat hyvätuloisia aikuisena ja taas se korkeakoulutettu mamma saada luuseripentuja. Lapsettomat ovat lapsena saaneet palveluja ja palveluja joita käyttää edelleen.

Näin se maailma pyörii :) Ei tässä kenenkään yksittäisen ihmisen kukkarolla käydä siinä mielessä että voisi valita mihin verorahat menee. Ja hyvä niin. Kaikki maksaa kaikesta, myös työkkäreistä maksetaan vero.

Vierailija
14/27 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin tosiaan laittaisin ne rahat siihen nopeusvalvontaan. Ymmärrän keskustelun aloittajan pointin. Koska kyllä itselläkin on käynnyt mielessä verotus jossa lapsettomat joutuisi maksamaan vaikka kaksi prosenttia vähemmän veroja kuin he joilla on lapsia. Koska faktahan on se että lapsiperheet tuhlaavat veroeurojamme rutkasti enemmän. Neuvolat, päivähoito ja se että toinen vanhemmista on hyvin pitkään tuottamatta valtiolle yhtään mitään. Samalla tuhlaten kaikkien yhteisestä säästöpossusta ison osan. Alkakoon joku seuraavissa vaaleissa ajamaan asiaa, niin veikkaan että äänipotti voisi olla aika suuri.

Vierailija
15/27 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

enintään yksi viidesmiljoonasosa yhden mummun lääkekuluista, jos sitäkään.

Vierailija
16/27 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakataan tekemästä lapsia ja hommataan maa täyteen mamuja niin että joku hoitaa meidät sit vanhana.

Vierailija
17/27 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksettua. Loput menee sitten terveydenhuoltoon yms.

Vierailija
18/27 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tee omaa osaasi yhteiskunnan jatkumiseksi vaan haluat vaan helppoa ja mukavaa elämää. Meidän muiden jälkikasvu pyörittää tulevaisuuden yhteiskuntaa ja maksaa veroja joilla sinun tulevat vanhuuden sairautesi hoidetaan ja eläkkeet maksetaan. Olet yhteiskunnan jatkuvuuden kannalta siis hyödytön yksilö.

Lapselliset naiset altistavat kehonsa vaaroille sekä usein myös urakehityksensä ja tulonsa sekä tulevan eläkkeensä pitääkseen yhteiskunnan pyörimässä. Sitten tuollaiset kuin ap hoidattavat itsensä vanhuksina muiden lapsilla ja yhteiskunnalla. Joutuvat aiemmin vanhainkotiin kuin ne joilla on omat lapset hoitamassa ja auttamassa.

Vierailija
19/27 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

salkkareita!!

Vierailija
20/27 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin tosiaan laittaisin ne rahat siihen nopeusvalvontaan. Ymmärrän keskustelun aloittajan pointin. Koska kyllä itselläkin on käynnyt mielessä verotus jossa lapsettomat joutuisi maksamaan vaikka kaksi prosenttia vähemmän veroja kuin he joilla on lapsia. Koska faktahan on se että lapsiperheet tuhlaavat veroeurojamme rutkasti enemmän. Neuvolat, päivähoito ja se että toinen vanhemmista on hyvin pitkään tuottamatta valtiolle yhtään mitään. Samalla tuhlaten kaikkien yhteisestä säästöpossusta ison osan. Alkakoon joku seuraavissa vaaleissa ajamaan asiaa, niin veikkaan että äänipotti voisi olla aika suuri.