Mikään tarve miehillä on leikkiä kissa-hiiri-leikkiä heti
kun ovat saaneet naisen kiinnostumaan itsestään? Vuoroin esittää kiinnostunutta, vuoroin kohtelee tylysti ja välinpitämättömästi...aarrrggghhhhh! Miten tuosta saisi lopun? Neuvoja?
Kommentit (24)
Näköjään niitä riittää! Oman työpaikkani kingi vain siirtyi seuraavaan työkaveriin. On sitä joillakin pokkaa ja me naiset jotenkin annamme tällaisen vain tapahtua...
UNOHDA se!
se johtuu siitä että on pieni osa miehiä ja naisia, jotka "kaikki" haluavat, joten näillä on sitten varaa valita ja vaihtaa mennen tullen. En silti välttämättä pitäisi tämmöistä tapausta minään "pelimiehenä", sitä ei vain kiinnosta tarpeeksi. Tai siis se pitää vähän varalla jotakuta ihan kivaa ja on sitten myöhemmin niitten muitten ihan kivojen kanssa (koska tuskin se ikinä löytää ketään johon jaksaisi tyytyä pitkäksi aikaa).
On surullista katsoa kun sekoitat elämäsi tällaisen tyypin kanssa ,kohta vasta rikki olet kun hänen kanssa petät ! Luuletko että on mukava mennä töihin kun asiat kunnolla repeää !
Meillä meneillään täsmälleen sama säätö töissä. Mies on kiinnostuneen oloinen, minä vastaan siihen. Hänestä tulee tyly, minua alkaa ottaa päästä. Olen kokeillut välillä olla myös itse tyly ja tällöin tämä mies sitten on entistä kiinnostuneemman oloinen.. En tajua mitä hän oikein ajattelee, mutta hänen tyly käytöksensä saa minut kohta hulluksi.
Näköjään niitä riittää! Oman työpaikkani kingi vain siirtyi seuraavaan työkaveriin. On sitä joillakin pokkaa ja me naiset jotenkin annamme tällaisen vain tapahtua...
UNOHDA se!