Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero 1,5kk sitten ja exä tuomassa uuden tyttöystävänsä yhteisen ystäväpariskunnan häihin!!!

Vierailija
29.01.2013 |

Aaaargh. Siis voi jumalauta!

Ilmoittauduin tänään ystäväni häihin ja sain samalla kuulla, että exäni oli ilmoittanut tulevansa häihin avecin, eli uuden tyttöystävänsä kanssa.

Me erosimme joulun aikoihin ja tämä nainen on ollut kuvioissa jo silloin, eli hän on yksi iso syy miksi erosimme.

Ero olisi meille tullut varmasti muutenkin jossain vaiheessa, mutta naisen "takia" ero nopeutui. Ilman tätä naista olisimme varmaankin kärvistelleet yhdessä vielä pitkään lapsen ja muiden käytännön asioiden takia.

Mutta siis, minä olen ottamassa lapsen 4v mukaan häihin alkuillaksi. Mietin että miten ihmeessä lapsi suhtautuu tilanteeseen, kun hän ei varmaan vielä edes kunnolla tajua vanhempien eroa ja sitten isä on juhlissa uuden tyttöystävän kanssa. Ja vähän jännittää omakin reaktio, kun tapaan tämän naisen ensimmäistä kertaa.

Apua!!! :(

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystäväksi kait noin vähän aikaa nähnyttä sanotaan.

Ja varmasti on tärkeä miehelle! Oikeasti. Mutta mutta, oli tuo oikeasti hyvin noloa käytöstä nykyiseltä :D

Vierailija
22/80 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen ainakin osaan elämästäsi kirjoituksesi perusteella päätellä etten haluaisi olla sinä enkä puolisosi. Sen verran katkeralta naikkoselta vaikutat.

Toivon kaikille nuorille naisille uuden miehensä kanssa kaikkea hyvää, jaksamista uusperhekuvioissa ja paljon rakkautta elämään. Sekä viisautta ja voimaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut mieheni kanssa naimisissa 22 vuotta ja silti toivon, että mieheni tärkeimmät ihmiset ovat lapset. 

Sääli jos sellaista rakkautta lapsia kohtaan et ole koskaan kokenut. Minä ajattelen niin, että aikuiset pärjää aina, mutta lapsi on lapsi ja menee aina etusijalle.

[quote author="Vierailija" time="25.02.2013 klo 15:50"]

Eihän se eksä tietenkään halua tai pysty puhumaan miehensä uudesta puolisosta, mutta kyllä mies ja tämän nainen silti voivat toisiaan pitää puolisoina.

En onneksi itse ole parisuhteessa jossa miehelläni olisi lapsia entisensä kanssa, vaikea tilanne sellainen olisi. Minä olen ja myös haluan olla rakkaani elämän tärkein ihminen. Sellaista tunnetta voi olla vaikeaa kuvitella, jos ei sitä itse ole koskaan saanut elämässään kokea.

[/quote]

Vierailija
24/80 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos juhlat ei Porvoossa, niin sitten muista ap, että kyseessä ystävän tärkeimmät  juhlat vähään aikaan.

Juhliin vaan mukaan avoimin mielin ja käytöstavoilla ja jos epäilyttää oma mukavuus, niin juhlii lyhyen kaavan mukaan.

Vierailija
25/80 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2013 klo 16:00"]

Sen ainakin osaan elämästäsi kirjoituksesi perusteella päätellä etten haluaisi olla sinä enkä puolisosi. Sen verran katkeralta naikkoselta vaikutat.

Toivon kaikille nuorille naisille uuden miehensä kanssa kaikkea hyvää, jaksamista uusperhekuvioissa ja paljon rakkautta elämään. Sekä viisautta ja voimaa.

[/quote]

Tottakai, nappiin meni :). Sinä se vaikutat niin ihanan sympaattiselta ja viisaalta ihmiseltä, kun osaat tehdä minusta noinkin perusteellisen, syväluotaavan analyysin! Oikein ihanaa kevättä sinulle ja kiitos viisaista sanoistasi. Olen ikuisesti kiitollinen ;). Kyllä minun nyt pitää valistaa miestäni siitä, minkälaisen kyynisen kotkan kanssa elää.

Vierailija
26/80 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai nyksä on huolissaan, koska heidän suhteensa on alkanut pettämisestä. Turhaan hän kuitenkaan purkaa kiukkuaan exälle, koska kyllä hänen uhkansa ovat aivan muualla.

Mies tulee pettämään häntäkin ennemmin tai myöhemmin. Ja jos ei niin ero tulee muutoin.

Vierailija
27/80 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2013 klo 16:03"]

Jos juhlat ei Porvoossa, niin sitten muista ap, että kyseessä ystävän tärkeimmät  juhlat vähään aikaan.

Juhliin vaan mukaan avoimin mielin ja käytöstavoilla ja jos epäilyttää oma mukavuus, niin juhlii lyhyen kaavan mukaan.

[/quote]

Juhlat näköjään oli ja meni jo :)

Ja uusi nainen käyttäytyi pikkaisen... Öööh.

Vierailija
28/80 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2013 klo 15:50"]

Minä olen ja myös haluan olla rakkaani elämän tärkein ihminen. Sellaista tunnetta voi olla vaikeaa kuvitella, jos ei sitä itse ole koskaan saanut elämässään kokea.

[/quote]

Niin, me äidithän ollaan oltu syntymästämme asti tällaisia katkeria vanhoja akkoja, joilla on lapset hyysättävänä. Ei me olla ikinä oltu nuoria ja vastarakastuneita, eikä varsinkaan puolisoillemme heidän elämänsä tärkeimpiä ihmisiä - ei edes ennen lasten syntymää. Totta kai sinä olet ainoa tässä ketjussa, joka on ikinä moista tunnetta päässyt kokemaan :-)

Vierailija
29/80 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua naurattaa nämä naisten taistelutantereet. Täytyy vaan toivoa ettei itse joudu koskaan samaan tilanteeseen. Mies senkun porskuttaa tyytyväisenä ja kunkkuna tunkiolla kun naiset on nuottasilla keskenään. Parhaassa tapauksessa saa seksiä ex:ltä ja nyxältä. =) Oikeasti, mutta kukapa huolisi pettäjän kuin toinen samanmoinen? Kait vakka on löytänyt nyt kantensa ap. Niin ja jos mies saa lapsia tämän nyxänsä kanssa niin kait nekin voi olla sitten toisijaisia eli ei niin tärkeitä?

Vierailija
30/80 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2013 klo 17:10"]

Ilmoittauduin tänään ystäväni häihin ja sain samalla kuulla, että exäni oli ilmoittanut tulevansa häihin avecin, eli uuden tyttöystävänsä kanssa.

[/quote]

Miksi asia ärsyttää sinua? Te olette eronneet, eikö niin. Miksi miehesi on mielestäsi sinulle tilivelvollinen. Eiköhän ne pahimmat välillänne tapahtuneet loukkaukset ole tapahtuneet  ennen eroa. Nyt molemmilla on velvollisuus elää omaa elämäänsä, eikä toisen mielipiteellä ole enää merkitystä.

Vierailija
31/80 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2013 klo 16:26"]

[quote author="Vierailija" time="29.01.2013 klo 17:10"]

[/quote]

Miksi asia ärsyttää sinua? Te olette eronneet, eikö niin. Miksi miehesi on mielestäsi sinulle tilivelvollinen. Eiköhän ne pahimmat välillänne tapahtuneet loukkaukset ole tapahtuneet  ennen eroa. Nyt molemmilla on velvollisuus elää omaa elämäänsä, eikä toisen mielipiteellä ole enää merkitystä.

Tämän sanoja ei ole itse kokenut samanlaista tilannetta tai ei voi kuvitella sellaista kohdalleen. Tällä ex miehellä oli käsittääkseni lapsi ap:n kanssa. Silloin on jollain tavalla tilivelvollinen ainakin tälle lapselleen. Vai onko se vaan niin että mies ruikkii siemenensä minne sattuu ja se on ok ilman vastuuta tilanteesta? Senkun vaihtaa uuteen kun rupeaa kyllästyttämään pärstä? 

[/quote]

Vierailija
32/80 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos exälläsi ja tämän uudella vosulla ei ole tuon vertaa tilannetajua, jättäisin menemättä. Tuossa on kaikki katastrofin ainekset. Pahoittele hääparille, ymmärtävät varmasti.

Vierailija
33/80 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se lapsi ei tajua koko eroakaan nii tuskinpa se sitten tajuaa isän uutta tyttöystävää :D

Vierailija
34/80 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen kunnon hunksi. Selität sille sen jutun niin ei varmaan montaa sataa muutamalta tunnilta maksa. Otat vielä sen sun skidin mukaan ja opetat sitä kutsumaan rattopoikaa "isiksi". Siinä on sitten kiva tsiigaille exän reaktioita kun Mr. Kesäkuu tanssittaa sua ja kohtelee muutenkin kuin jumalatarta. Ja jäähän siitä muulle hääväelle puhuttavaa.

Vierailija
35/80 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi exää kieltää olemaan ottamatta avecia, mutta itse voit olla menemättä. Jos sun kaverit ei kerta avecin tuomista kieltänyt. Moukkamaista käytöstä sun kavereiltakin

Vierailija
36/80 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"apua" -keissi tänään? No jooh. En jaksa innostua.

Vierailija
37/80 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin muista sä pukeutua hyvin ja käy kampaajalla + meikissä.

Älä juo juurikaan alkoholia. Esiinny tyylikkäästi, ole iloinen, keskusteleva jne. Ota lapsesi huomioon.

Pärjäät hyvin!

sellainen kunnon hunksi. Selität sille sen jutun niin ei varmaan montaa sataa muutamalta tunnilta maksa. Otat vielä sen sun skidin mukaan ja opetat sitä kutsumaan rattopoikaa "isiksi". Siinä on sitten kiva tsiigaille exän reaktioita kun Mr. Kesäkuu tanssittaa sua ja kohtelee muutenkin kuin jumalatarta. Ja jäähän siitä muulle hääväelle puhuttavaa.

Vierailija
38/80 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitte vielä mehustaa sitä juttua lainaamalla jostain hienot sormukset. Kerrotte sitten menneenne juuri kihloihin. Vaadit sitten kovaan ääneen Pommacia ja vilkuilet merkitsevästi mahanseutuasi.

Painata sille mieshutsulle vielä jotkut aivokirugin käyntikortit ja nappaatte Veholta koeajoon jonkun ärhäkän pelin. Rattopoika saa sitten hauskuuttaa koko naiskaartia (nehän on just sen alan ammattilaisia) ja pistää kaikkien kanssa jalalla koreaksi. Siinä on sitten kaikkien äijien mukava röökipaikalla kiroilla ja kysellä siltä sun exältä että mitens näin pääsi käymään.

Vierailija
39/80 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea ystäväpariskunnalle!

Vierailija
40/80 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja halusi informoida minua asiasta, ettei tule yllätyksenä ja pahoitteli asiaa.

-ap-

Jos sun kaverit ei kerta avecin tuomista kieltänyt. Moukkamaista käytöstä sun kavereiltakin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan