Kenelläkään yimääräinen Cracial-ehkäisypilleripakkaus. ..??
Moi vaan!
Livahdin tälle palstalle tuota Lapsettomuus-palstalta...
Meillä ICSI-hoito siirtyi kuukaudella joulukuulta tammikuulle täällä ulkomailla, kun sairaalan urologi otti ja lähti... koska olen ottanut yleensä yhden kierroksen e-pillereitä ennen hoitoa (munikset pysyvät pieninä, evätkä " villiinny" liian aikaisin), ja nyt on menossa 18/22 tabletti, niin nyt täytyy sitten ottaa vielä toinen e-pillerikierros ennen hoitoa...
Olisko kenellä jäänyt yhtä Cracial-ehkäisypilleripakkausta käyttämättä??? Jonkin vastaavakin pilleri käynee, jos kooste vaan on samanlainen... yliopiston apteekin sivuilta löysin seuraavan tiedon " sisällöstä" :
Vaikuttavat aineet:
Sinisissä tableteissa on desogestreeliä 25 mikrogrammaa ja etinyyliestradiolia 40 mikrogrammaa. Valkoisissa tableteissa vastaavat ainemäärät ovat 125 ja 30 mikrogrammaa.
Jos löytyy, niin mailaile ihmeessä:
eemelikaksi@hotmail.com
Terveisin ja paljon tärppejä kaikille! :-)
Eemeli
(mun yleinen mainospätkä: 4*ICSI takana, otetaan lahjoituksena vastaan ylijäämälääkkeitä ulkomailla joulukuun (tai tammikuun???) puolessavälissä alkavaan hoitoon: Menopur tai Menogon ja Orgalutran sekä kuukauden lykkäämisen takia myös Gracial-e-pillereitä yksi kierros... mailaile:
eemelikaksi@hotmail.com)
Kommentit (2)
... tänään lähti toiseksi viimeinen pilleri nassuun...
Terkkuja,
Eemeli
... sairaalan lapra on remontissa juuri tammikuun kolmannella viikolla, kun mulla olisi pitänyt olla punktio... tarvitsen siis vielä yhden Gracial-e-pilleripakkauksen... on epäselvää, että lykätäänkö kuukautisia vain 1-2 viikkoa eteenpäin, vai joudunko syömään koko kuukauden, ja hoitoihin päästäisiin sitten vasta helmikuussa... :-(
Plussaonnea vuonna 2006 kaikille!
Eemeli, 42 v.