Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenelläkään yimääräinen Cracial-ehkäisypilleripakkaus. ..??

07.12.2005 |

Moi vaan!

Livahdin tälle palstalle tuota Lapsettomuus-palstalta...

Meillä ICSI-hoito siirtyi kuukaudella joulukuulta tammikuulle täällä ulkomailla, kun sairaalan urologi otti ja lähti... koska olen ottanut yleensä yhden kierroksen e-pillereitä ennen hoitoa (munikset pysyvät pieninä, evätkä " villiinny" liian aikaisin), ja nyt on menossa 18/22 tabletti, niin nyt täytyy sitten ottaa vielä toinen e-pillerikierros ennen hoitoa...

Olisko kenellä jäänyt yhtä Cracial-ehkäisypilleripakkausta käyttämättä??? Jonkin vastaavakin pilleri käynee, jos kooste vaan on samanlainen... yliopiston apteekin sivuilta löysin seuraavan tiedon " sisällöstä" :

Vaikuttavat aineet:

Sinisissä tableteissa on desogestreeliä 25 mikrogrammaa ja etinyyliestradiolia 40 mikrogrammaa. Valkoisissa tableteissa vastaavat ainemäärät ovat 125 ja 30 mikrogrammaa.

Jos löytyy, niin mailaile ihmeessä:

eemelikaksi@hotmail.com

Terveisin ja paljon tärppejä kaikille! :-)

Eemeli

(mun yleinen mainospätkä: 4*ICSI takana, otetaan lahjoituksena vastaan ylijäämälääkkeitä ulkomailla joulukuun (tai tammikuun???) puolessavälissä alkavaan hoitoon: Menopur tai Menogon ja Orgalutran sekä kuukauden lykkäämisen takia myös Gracial-e-pillereitä yksi kierros... mailaile:

eemelikaksi@hotmail.com)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

... sairaalan lapra on remontissa juuri tammikuun kolmannella viikolla, kun mulla olisi pitänyt olla punktio... tarvitsen siis vielä yhden Gracial-e-pilleripakkauksen... on epäselvää, että lykätäänkö kuukautisia vain 1-2 viikkoa eteenpäin, vai joudunko syömään koko kuukauden, ja hoitoihin päästäisiin sitten vasta helmikuussa... :-(

Plussaonnea vuonna 2006 kaikille!

Eemeli, 42 v.

Vierailija
2/2 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

... tänään lähti toiseksi viimeinen pilleri nassuun...

Terkkuja,

Eemeli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla